SAS Dialogmöte Malmö Fredagen den 17 februari 2017

Ricci skrev:Jag tolkade det som att det var vissa ämnen i brödet som man inte ville servera.(Men för mig känns det för att det är något annat...)Klicka för att utvidga...

jumbooze skrev:De pratade om fokus på ekologiska varor och hur renklämman inte helt motsvarade detKlicka för att utvidga...

Jag gillar det traditionella polarbrödet som finns i renklämman mycket bättre än det bröd som finns i SAS rullar.

Kom den skrotade loungetillgången ute i Europa upp på agendan? Eller kanske i det större perspektivet varför SAS nu har krånglat till utbudet från det tidigare så enkla Go och Plus till ett stort antal variationer? Om inte så kanske det är ett ämne för Göteborgs-mötet..?

AABack2ARN skrev:Kom den skrotade loungetillgången ute i Europa upp på agendan? Eller kanske i det större perspektivet varför SAS nu har krånglat till utbudet från det tidigare så enkla Go och Plus till ett stort antal variationer? Om inte så kanske det är ett ämne för Göteborgs-mötet..?Klicka för att utvidga...
Tredjepartsloungerna var kort uppe och svaret var som kommunicerats tidigare att det gäller pengar till att kunna satsa på sina egna lounger.

SAS nämnde också att 3st Fast track som var med på listan som skulle bort ändrats till att finnas med igen.

Ricci skrev:Tredjepartsloungerna var kort uppe och svaret var som kommunicerats tidigare att det gäller pengar till att kunna satsa på sina egna lounger.SAS nämnde också att 3st Fast track som var med på listan som skulle bort ändrats till att finnas med igen.Klicka för att utvidga...
Någon info om vilka dessa tre är? SAS har ju som vanligt inte kommunicerar något.

Agö skrev:Någon info om vilka dessa tre är? SAS har ju som vanligt inte kommunicerar något.Klicka för att utvidga...
Den frågan kom inte direkt upp vad jag minns utan man hoppade in på en fråga om Fast tracken på Manchester.

Personen som frågade sa att den inte fungerade numera och SAS sa att det borde den göra, men skulle kolla upp det.

Ricci skrev:Den frågan kom inte direkt upp vad jag minns utan man hoppade in på en fråga om Fast tracken på Manchester.Personen som frågade sa att den inte fungerade numera och SAS sa att det borde den göra, men skulle kolla upp det.Klicka för att utvidga...
Något för @olo och @EBGGOT att följa upp i Göteborg!

Mediana skrev:Ska åka hem från Manchester imorgon. Ska jag anta att Fast Tracken fungerar?Klicka för att utvidga...
Du får gärna återkoppla om den gör det!

Du kan även köpa fast track i maskinen om den inte funkar med EBG/EBD.

img_1165-jpg.61276

Back