airborn skrev:Går det att boka biljetterna och utnyttja hennes rabatt och be de därefter dra poängen från mitt konto istället för hennes? Jag kommer givetvis att vara den andra som reser med henne. (alternativt att de drar halva poängen från hennes konto och andra halvan från mitt konto)Klicka för att utvidga...
Patrik skrev:Jag sitter och söker efter en resa för familjen, kan man använda 2-4-1 vouchern för en bokning på fyra personer? Jag inser att man bara får rabatt för en person, men går det att ha 4 personer på samma PNR eller måste det vara två?Klicka för att utvidga...
AHO skrev:Jag har några frågor angående AMEX 2-4-1 voucher.1, Jag har förstått att vouchern gäller endast på SAS, Blue1 och Wideroe flygningar, korrekt?2, Kan man använda vouchern för en bonusresa som påbörjar från annanstans än Norden?3, Kan jag använda vouchern för andra människor(med mina poäng förstås)?4, Jag har läst i någonstans att man kan använda vouchern fören personoch få bonusresan för hälften av miles, stämmer det?5, Om min vouchers giltighetstiden är 2012-DEC-15, måste passageraren/-rna avsluta bonusresan före denna datum?Klicka för att utvidga...