Har aldrig upplevt annat än gate i tallinn på säkert 100 försök.090034208 skrev:Hur är det med vändande flyg på Tallinn? Hinner man? Blandat med 320 samt ATR. Är det alltid gate eller finns det risk för plattan och buss till terminalen? Sträckan ARN-TLL-ARNKlicka för att utvidga...
+1pswe skrev:Har aldrig upplevt annat än gate i tallinn på säkert 100 försök.Klicka för att utvidga...
pswe skrev:Har aldrig upplevt annat än gate i tallinn på säkert 100 försök.Klicka för att utvidga...
Vid resa med A320 har jag fått brygga, men med ATR/CRJ har det varit att gå från/till flyget, kan inte påminna mig om buss.SK989 skrev:+1Klicka för att utvidga...
Jag flög med dem under miljonkampanjen och fick väldigt mycket poäng för den resan. Är det fortfarande så? Någon som vet?Frukten skrev:Var en del folk som fick bra valuta p/kr under miljonärskampanjen med MU. Själv hade jag 2 flyg med dom och fick ca 2 nivåpoäng per SEK, så kan vara bra att hålla koll där ifall du åker till Asien och åker lite GA!Klicka för att utvidga...
Rätta mig om jag har fel men detta händs väl i samband med övergången till Skyteam eller om det var när de lanserade sin nya hemsida?mustam skrev:Frågan är varför SAS har tagit bort så man ser hur mycket poäng man tjänar vid bokning?Klicka för att utvidga...
Jag har flugit en del på CPH-DUS och det är i princip alltid en liten CRJ900 som får bussgate. Inte omöjligt att hinna men hade nog hellre satsat på vändande flyg till DUS från OSL där jag oftast fått normalstort flyg och vanlig gate.090034208 skrev:Hinner man med vändande flyg på DUS? Sträckan CPH-DUS-CPH med CRJ. Är det gate eller plattan, och isåfall om det blir buss, kommer man airside?Klicka för att utvidga...
Dessa extra 25% finns tyvärr inte längre, försvann i någon enhancement för något år sedan eller så.ESGP skrev:Tänker Business / Flex ( A,A,A) med 25% extra som EBGKlicka för att utvidga...
Jaha! Refererar till detta jag ser i appen…jsn skrev:Dessa extra 25% finns tyvärr inte längre, försvann i någon enhancement för något år sedan eller så.Klicka för att utvidga...
Baspoäng finns inte heller längre. De heter nivåpoäng. Däremot får du 50% extra bonuspoäng (hette extrapoäng förut) som Guld.ESGP skrev:Jaha! Refererar till detta jag ser i appen…Klicka för att utvidga...
Vändande kärra i Frankfurt så den biten är bra. Dock är det alltid risk för bussgate där. Länge sedan jag var på T2 där SAS nu angör så vågar inte svara om du behöver igenom säkerhetskontrollen igen efter bussgate. Vanlig gate är bara att vända i grinden.ESGP skrev:Tråkigt att appen inte hålls uppdaterad, men men!…Tar oavsett gärna emot feedback på MR-förslaget om någon harKlicka för att utvidga...