B380-9 XWB
Medlem
Dags för en ny kampanj med dubbla poäng?
Vill minnas att senaste var i september med ytterligare 2 eller 3 under föregående år.
Vill minnas att senaste var i september med ytterligare 2 eller 3 under föregående år.
Den senaste var 9-11 November vad jag kan komma ihåg?Dags för en ny kampanj med dubbla poäng?
Ingen som vet när/om kampanjern kommer. Just nu gäller bara det du ser på hemsidanHej BC och C/O!
Vill passa på att berömma och tacka alla för er erfarenhets återföring den är ovärderlig, tack!
Jag är på väg att beställa SAS EB MC P, finns det ngn värvnings kampanj på G?
Vad jag vet har det aldrig varit någon värvningsbonus för MC, däremot har "sign-up" bonusen för kortinnehavaren varierat genom åren... dvs hur många extra poäng man får efter godkänd ansökan.Har MC Premium haft värvningskampanj tidigare? Det har jag missat. Vad har man fått då?
Ah. Det kommer jag ihåg. Var ganska bra bonus när det lanserades. Plus dubbla poäng hela sommaren eller nåt sånt?Vad jag vet har det aldrig varit någon värvningsbonus för MC, däremot har "sign-up" bonusen för kortinnehavaren varierat genom åren... dvs hur många extra poäng man får efter godkänd ansökan.