bostroemanna
New member
Någon som vet öppettider? Hittar bara 30 min innan sista avgång...
Ja, du kan utgå ifrån att loungen stänger då.Bostroemanna skrev:Gäller det även co-flights eller bara "rena" sas-flygningar? Flyger ut med turkish imorgon 00:05 typ och sista avgång med SAS var 22:30, stänger dom 22 då?Klicka för att utvidga...
Svar ja. Jag provade häromkvällen. Kom 22:05 o det var stängt.Bostroemanna skrev:Gäller det även co-flights eller bara "rena" sas-flygningar? Flyger ut med turkish imorgon 00:05 typ och sista avgång med SAS var 22:30, stänger dom 22 då?Klicka för att utvidga...
Du kommer in med boardingkort för sena flighten, men tyvärr stänger de innan den hinner avgå.Bostroemanna skrev:Gäller det även co-flights eller bara "rena" sas-flygningar? Flyger ut med turkish imorgon 00:05 typ och sista avgång med SAS var 22:30, stänger dom 22 då?Klicka för att utvidga...
Om du flyger C-klass så gå till incheckningsdisken, Turkish kommer ge dig en måltidskupong som gäller i en av cafeerna som kompensation för att loungen är stängd.Bostroemanna skrev:Gäller det även co-flights eller bara "rena" sas-flygningar? Flyger ut med turkish imorgon 00:05 typ och sista avgång med SAS var 22:30, stänger dom 22 då?Klicka för att utvidga...
Nyfiken: hur länge har caféerna på T5 öppet?Cristoffer Cedergren skrev:Om du flyger C-klass så gå till incheckningsdisken, Turkish kommer ge dig en måltidskupong som gäller i en av cafeerna som kompensation för att loungen är stängd.Klicka för att utvidga...
När jag flög sena avgången med TK så va det öppet i cafeet till cirka midnatt, eller personalen var kvar men torkade bord etcAgö skrev:Nyfiken: hur länge har caféerna på T5 öppet?Klicka för att utvidga...
När loungen öppnade i somras var det stekhett vid liggfåtöljerna. Solen gassade rakt in och luftkonditioneringen funkade inte.freqflyer skrev:Det är både bekvämt och avskiljt men KALLT.Klicka för att utvidga...
maswan skrev:En fråga som jag kanske har missat, betyder väggstället för vinglas etc att de har gett upp tanken på att bara ha de nya glasen de testade ett tag? De verkar ha varit i minoritet i mina besök där sedan de återöppnade också...Klicka för att utvidga...
trskial skrev:Sitter i loungen nu och är EBG, tänkte gästa frugan in i SAS gold loungen men när vi kommer upp med hissen så möter en dam oss och ser på boardingkortet och vi blir hänvisade till SAS plus loungen. Står på mitt boardingkort att jag är EBG men icke sa nicke, in i SAS plus loungen ist för SAS gold lounge.Klicka för att utvidga...
Kunde ni inte bara gå rakt in genom spärrarna?trskial skrev:Sitter i loungen nu och är EBG, tänkte gästa frugan in i SAS gold loungen men när vi kommer upp med hissen så möter en dam oss och ser på boardingkortet och vi blir hänvisade till SAS plus loungen. Står på mitt boardingkort att jag är EBG men icke sa nicke, in i SAS plus loungen ist för SAS gold lounge.Klicka för att utvidga...
LasseFoppa skrev:Kunde ni inte bara gå rakt in genom spärrarna?Klicka för att utvidga...
trskial skrev:Visst kunde vi det men direkt när vi kom ut från hissarna så kom damen fram och bad att få se på boardingpassen och hänvisade oss till SAS plus loungen. Guld loungen ligger ju alldeles bredvid.Konstigt att hon inte såg att det stod SK* EBG på mitt boardingkort. Det står ju direkt ovanför bokningsklassen (C) och SAS PlusPå OSL däremot när vi flög i Januari, där blev vi hänvisade in i guld loungen direkt.Klicka för att utvidga...