SAS Hemsida login - Företag förvalt

matado

New member
När jag loggar in på SAS Hemsida med mitt användar namn, hamnar jag default på "SAS Företag" (då jag även har ett SAS Business företaget länkar in min profil) istället för "SAS Privat". Någon som vet hur man kan ändra denna inställning så man kommer till Privat när man loggar in?

matado skrev:När jag loggar in på SAS Hemsida med mitt användar namn, hamnar jag default på "SAS Företag" (då jag även har ett SAS Business företaget länkar in min profil) istället för "SAS Privat". Någon som vet hur man kan ändra denna inställning så man kommer till Privat när man loggar in?Klicka för att utvidga...

Samma här. Sjukt irriterande men har inte hittat något sätt att ändra det. Men tycker det kan vara smidigt att boka via företagssidan, får ibland fram andra resvägar än via privatsidan.

Hachans skrev:Samma här. Sjukt irriterande men har inte hittat något sätt att ändra det. Men tycker det kan vara smidigt att boka via företagssidan, får ibland fram andra resvägar än via privatsidan.Klicka för att utvidga...
Instämmer. Frustrerande och jag har letat men inte hittat något sätt att ändra det.

Back