SAS kampanj - poängrabatt 12-18 Dec på fåtal destinationer

Till Island SAS Go SAS Plus

mellan Sverige och Reykjavik 21 000 / 35 000

Inom Sverige SAS Go SAS Plus

till/från Kiruna 7 000 / 14 000

Till Norge SAS Go SAS Plus

mellan Sverige och Bodö 7 000 / 14 000

Boka: 12-18 December 2017

Res: 8 Januari-30 April 2018

Ultra Magnus skrev:Jag får inte upp rätt priser till Bodö. Kostar 10000p från götet.Klicka för att utvidga...
Hm, är inte ordinarie pris 20 000 poäng dit? På sidan står det att ordinarie pris är 10 000 poäng.

Förresten, någon som letat upp vad motsvarande rabatter är för Norge och Danmark?

Jakob Österberg skrev:Hm, är inte ordinarie pris 20 000 poäng dit? På sidan står det att ordinarie pris är 10 000 poäng.Förresten, någon som letat upp vad motsvarande rabatter är för Norge och Danmark?Klicka för att utvidga...

Det blir 20000p t/r så det verkar stämma med dina uppgifter. Konstigt att den rabatten inte läggs till.

Ultra Magnus skrev:Nån som vet om man kan ringa SAS för att testa att boka dessa resor och vilket nummer jag isf ringer?Klicka för att utvidga...

Svarar mig själv. Ringde guldsupporten.

För det första står det fel, priset är 14000 poäng t/r. För det andra så kunde de inte svara på varför rabatten inte kom upp från Göteborg.

För det tredje så kunde supporten inte boka de flighterna jag såg med en mellanlandning, utan endast med 2 mellanlandningar.

Tröttnade och tackade för mig.

Ultra Magnus skrev:Det blir 20000p t/r så det verkar stämma med dina uppgifter. Konstigt att den rabatten inte läggs till.Klicka för att utvidga...
Sökte du med Widerøe på GOT-OSL eller omvänt? Har haft problem med att applicera Fly Premium på ena hållet, minns inte vilken...

Bodø bokat i plus, får bli en sväng till flygmuseet. 14k poäng dragna, fly premium fungerade för min del.

Det finns ärligt talat få ställlen i Europa som jag har haft trevligare stunder än i Bodø. Älskar den byen. Kanske dags att besöka gamla vänner.

Back