johan-pfeifer
New member
SAS meddelar via Twitter att Customer Care (http://www.sas.se/Customer-Relations/Feedback-form) för närvarande har 7 veckors handläggningstid. Kan ju vara bra att veta för er som väntar på svar...
SWEDE skrev:Tack för tipset! Det kommer inte oväntat.Jag har själv nu gett upp på deras kundtjänst. Även om jag har en god del saker att rapportera så känns det numera mest sannolikt att allt hamnar på dass.Det är nu bråttom för SAS att bevisa att de faktiskt har en kompetent kundtjänst och att de bryr sig, och inte bara serverar oss en flock papegojor på ett tredjeparts call center som är lika okunniga som de är vingklippta.Låt vara att SK var i trubbel förra hösten, men jag tror problemet är större idag. Det är ledsamt.Det har och finns sannolikt kvar kompetenta personer på CC, men de äro få och överlastade. Att besvära dem känns som att sparka på en kattunge, så jag avstår hellre.Klicka för att utvidga...
Moco skrev:Det har varit mer eller mindre konstant i flera år nu och gäller t.ex. återbetalningar där snittiden är 8-10 veckor. Pinsamt, ledsamt och en tydlig markering från deras sida att detta är något man inte värdesätter. Varför går man ut med det på Twitter överhuvudtaget?Klicka för att utvidga...