SAS longhaul kampanj för poäng i economy, boka senast 25 sep 2023

Myllys35 skrev:Verkar tyvärr som att den inte går att kombinera med Fly premium denna gång.Klicka för att utvidga...
Ingen expert på Fly Premium men om kampanjen är i Go så spelar det väl ingen roll? Eller får man rabatt på Go-biljetter i vanliga fall?

Edit. Tvåa på bollen.

Med Fly premium betalar du GO-priset även för Plus och Business. Nu är det tyvärr så att man inte får det rabatterade Go-priset utan ordinarie (30k) under kampanjen. Var påväg att kasta mig på telefonen för att ändra en befintlig bokning och få tillbaka 18k. Går alltså inte.

Ja, tidigare har man kunnat dubbeldippa på liknande kampanjer och fått ett fantastiskt bra poängpris på business. Dock inte denna gång - står också tydligt att det är kampanj på just GO.

Värt att notera är att det släppts på en hel del platser till Boston i Business under kampanjen, som jag åtminstone inte sett tidigare.

Boston business går snabbt. 12 nov försvann för mig, så det blev 19 nov. Avbokar San Francisco 1 pax business 16-20 nov nu (hittar inte avbokningtråden jus nu)

Lustigt nog så får jag upp samma poängpris även för tex SFO, och även möjligheten att applicera fly premium:

screenshot_20230919-133634_chrome-jpg.146071

screenshot_20230919-134750_chrome-jpg.146073

Edit, uppdaterade att visa t&r.

Edit2: det är ju vanliga priset, antog bara att det var kampanj då Boston visade samma för dagar under perioden.

21k är kampanjpriset. Ibland så får jag en röd "Something went wrong banner" längst upp, och priset blir 30k. Då tar jag upp en annan webbläsare, alt rensar cookies, så brukar det funka.

Fredrik Staxäng skrev:21k är kampanjpriset. Ibland så får jag en röd "Something went wrong banner" längst upp, och priset blir 30k. Då tar jag upp en annan webbläsare, alt rensar cookies, så brukar det funka.Klicka för att utvidga...
Det förklarar saken, då är priset jag får upp standardpris, bokar sällan sas bonusresa så reagerade inte!

Back