Nej inget sådant. Får kontakta MC och se vad som inträffat.Magnus Lindskog skrev:De ska komma som två olika poster efter varandraKlicka för att utvidga...
Nej inget sådant. Får kontakta MC och se vad som inträffat.Magnus Lindskog skrev:De ska komma som två olika poster efter varandraKlicka för att utvidga...
Ibland verkar de tagit längre tid för vissa, vet att jag läst de här tidigare. Hade väntat till de varit en arbetsdag eller två här efter kampanjen o se att de inte kommer in senare. Sedan hade jag börjat jaga dem //emoji.tapatalk-cdn.com/emoji3.pngLedly skrev:Nej inget sådant. Får kontakta MC och se vad som inträffat.Klicka för att utvidga...
Ledly skrev:Ser poängen i appen, däremot verkar jag inte fått dubbla poäng på dem, kommer de senare eller hur ser det ut er?Klicka för att utvidga...
Är väl gräns på 10k om dagen och 24k på 3 dagar?Tim Karlsson skrev:Förstår aldrig dessa problem när man ska lägga in dessa förbannade räkningar just denna helgen. Är inte i närheten utav någon maxgräns men ändå jävlas den med att säga att det inte finns utrymme. Har det med att man lägger in allt direkt? Bättre att lägga in en varje timme på billhop?Klicka för att utvidga...
Känns lite oklart om de finns andra gränser för detta som räknas som kontantuttag men som inte är det egentligen men vanliga gränserna för kontantuttag i bankomat är numera 10k om dagen o max 20k på 4 dagar.palmen skrev:Är väl gräns på 10k om dagen och 24k på 3 dagar?Klicka för att utvidga...
palmen skrev:Är väl gräns på 10k om dagen och 24k på 3 dagar?Klicka för att utvidga...
Jag har aldrig lyckats med det trots flera försök (jag har 100 000 i kredit), 10 000 kr/24 timmar och 20 000 kr/fyra dagar är det som gäller för mig.palmen skrev:Är väl gräns på 10k om dagen och 24k på 3 dagar?Klicka för att utvidga...
Budgetresenär skrev:Jag har aldrig lyckats med det trots flera försök (jag har 100 000 i kredit), 10 000 kr/24 timmar och 20 000 kr/fyra dagar är det som gäller för mig.Klicka för att utvidga...
M.K skrev:@HafermannInte min erfarenhet. De sista två poänghelgerna har gränsen varit 20k, iaf för mig. Då har jag fyllt på 10k tidigt fredag morgon, 10k lördag morgon men sedan stopp på söndagen då jag provat top-up med både 4, 3, 2 och 1k.Klicka för att utvidga...
John Rambo skrev:Blev tillagd manuellt, och det ser ut att funka klockrent.. blir nog ett Revolut ”köp” till idagVisa bifogad bild 106430Klicka för att utvidga...
Klicka på Eurobonus under grafen när du är på startsidan, scrolla ner, välj tidsperiod o tryck sök. Så kommer intjäning av poäng upp i detalj.joda skrev:Hm, hur ser man poängen i appen? Jag ser bara summorna jag betalatKlicka för att utvidga...
Ah, det förklarar ju ett och annat. Mina revolut-laddningar slutade funka och jag hade beräknat att jag borde havft 19000 i uttag hittills. Sänkte insättningen till 1000kr till och då gick den igenom.Homer skrev:Det står inte (längre) något om 24.000 krJa, men i uttagsautomater finns följande uttagsgränser:10 000 kr / 24 timmar20 000 kr / fyra dagarKan jag ta ut kontanter med mitt kort?Klicka för att utvidga...
Denna kampanj är inte direkt kopplad till SAS bokningar i övrigt.dave.s skrev:Försökte boka några resor igår kväll på sas.se. Fungerade inte under hela kvällen. Bra kampanj...Klicka för att utvidga...
Kan det vara så att Billhop debiterar i engelsk tid, dvs torsdag 23:57?zippan skrev:Betalade en faktura klockan 0057 i Fredags via Billhop. Har inte fått dubbla poäng för denna. Har fått för andra köp senare samma dag men vid 1300.Står som 14/2 vid utdrag men 13/2 under Eurobonus.Bör jag kontakta SEB eller SAS om detta eller sitta lugnt i båten?Klicka för att utvidga...