SAS mystiska "Guldsupport"

igelkotten skrev:Har någon mejlen till guldsupporten som de kan skicka över på PM? I SAS-appen står det "gold.se@sas.se" men jag får bara bounce back när jag försöker mejla de som säger att adressen inte är giltig.Klicka för att utvidga...
Jag mailade den adressen i lördags utan problem och fick ett automatiserat svar några minuter senare att de emottagit mitt ärende.

Jag hade med mitt eurobonusnr i mailet, om nu det kan spela nån roll.

Har dock inte fått nån återkoppling ännu.

Det är inte så smart att de har filtrerat mot epostadress man har i sin profil? De gör ju det numera när man ringer in.

Ohjay skrev:Jag mailade den adressen i lördags utan problem och fick ett automatiserat svar några minuter senare att de emottagit mitt ärende.Jag hade med mitt eurobonusnr i mailet, om nu det kan spela nån roll.Har dock inte fått nån återkoppling ännu.Klicka för att utvidga...

Mailade direkt från appen och fick svar 2v senare. Men fick bekräftelse på att de hade fått mailet kort därefter.

Mailade 5e maj fick svar igår.

Tror de oftast löser att matcha vilken bokning osv som diskuteras med ens profil. Jag uppgav bara vilken bokning det gällde och inte EB nummer.

Okej tack! Mitt ärende rör en awardbokning som jag avbokade i appen, där de tog betalning för avbokningen men bokningen finns fortfarande kvar (och poängen har inte returnerats). Avgång är om några dagar så jag får nog ringa in.

Back