SAS ny kabin till Kina & Hong Kong?

Det måste vara gott att vara Guld eller Diamond då man bokat Go med en A340-300 då det byts till en A330-300E.. Per automatik blir 21 resenärer uppgraderade till Plus (då det är fullbokat i Go, som på kommande lördags flight).... Synd att den flight jag är bokad på (lördag) är full proppad i Business.. Hade suttit fint att prova nya stolen på en flight likt denna...

KalleSus skrev:Det verkar som att 330 till Hong Kong får vänta några dagar. Nu tycks måndag 12 oktober gälla som premiärdag.Klicka för att utvidga...
Nix, LN-RKR ligger på inflygning till HKG (SK963) i detta nu, d.v.s. ursprungliga uppgiften om 8 okt stämde.

marbe166 skrev:Nix, LN-RKR ligger på inflygning till HKG (SK963) i detta nu, d.v.s. ursprungliga uppgiften om 8 okt stämde.Klicka för att utvidga...

Ja, SAS ändrade ju tillbaka till ordinarie planer ganska nära inpå avgång. Så sent som i onsdags var det fortfarande planlagt 340. Men kul att 330-trafiken kom igång till sist. Nu väntar vi bara på Fritjof!

Jag ser att 945/946 i morgon lördag går med en 340 (OY-KBM) och kommer tillbaka till Arlanda på söndag som en 330.

Så allt tyder väl på att Fritjof är på ingång!

ryds skrev:Är 41 A bra plats@Thornado, valt den i november.Klicka för att utvidga...

Ja, jag tycker nog att den är bra. Gott om benutrymme, fönsterplats så man kan luta sig mot väggen om man vill sova, men ändå lätt att ta sig ut.

Enda som kan vara lite störande är väl att man har toakön bredvid sig hela tiden.

Back