SAS öppnar ny linje till Bilbao!

KalleSus skrev:Intressant tidtabell.Vill man åka från Stockholm är utresa på måndagar omöjlig (avgång från CPH 07.00) och hemresa fråm Bilbao på fredagar lika omöjlig (ankomst CPH 23.25)Kortresa fungerar (fredag - måndag) annars är man hänvisad till betydligt dyrare alternativ via CDG eller AMS.Klicka för att utvidga...
Dåligt när SAS lägger tidtabeller som omöjliggör anslutningar. Samma sak med nya linjen Köpenhamn - Bukarest. Den ska gå två gånger i veckan (onsdag och söndag) men eftersom returen på söndagar är så pass sent funkar inga anslutningar vidare från Köpenhamn. Jag ger inte mycket för SAS snack om ett nav i Köpenhamn med sådana tidtabeller.

SK989 skrev:Dåligt när SAS lägger tidtabeller som omöjliggör anslutningar. Samma sak med nya linjen Köpenhamn - Bukarest. Den ska gå två gånger i veckan (onsdag och söndag) men eftersom returen på söndagar är så pass sent funkar inga anslutningar vidare från Köpenhamn. Jag ger inte mycket för SAS snack om ett nav i Köpenhamn med sådana tidtabeller.Klicka för att utvidga...
Jag trodde aldrig att jag skulle skriva det här - men:

Kanske dags att byta flygbolag.

Norwegian börjar ju flyga Stockholm - Bucharest liksom Stockholm - Bilbao.

Dessutom Stockholm - Lyon och Stockholm - Porto.

Back