bingoberra
New member
Dom gillar nog BARa inte mig då.
NotRyan skrev:Hur många maskiner opererar Braathens som ACMI-operatör åt SAS, jämfört med tidigare när de hade egna linjer (alltså hur månge de körde själva på Bromma)?Klicka för att utvidga...
airbus380.se skrev:Vet du@Tobbe.Ovilka destinationer som uteslutande använder ATR-maskinerna? Fyra från CPH och åtta från ARN?Klicka för att utvidga...
Det förklarar att man kan förbeställa SAS-burgaren på ATR-flygen. Jag var förvånad över att det var ett alternativ för att förbeställa mat på en flygning Trondheim - Stockholm, trodde att det var ett fel i bokningssystemet helt enkelt men då det finns ugn stämmer det alltså. Ska jag nog prova nästa gång.Tobbe.O skrev:SAS Plus frukost - noterar även att många av Braathens ATR maskiner verkar vara utrustade med ugn (saknades på många Xfly maskiner) så frallan serveras varmKlicka för att utvidga...
TP12 skrev:När ska de sluta med Saltå Kvarn...Klicka för att utvidga...
Har tagit lite längre när det är BRA som utför, ja.PopLars skrev:Åkte med en gammal BRA-kärra igår men ännu inte fått några poäng som numera i normala fall finns på kontot vid landning. Fler som haft detta problem?Klicka för att utvidga...
PopLars skrev:Åkte med en gammal BRA-kärra igår men ännu inte fått några poäng som numera i normala fall finns på kontot vid landning. Fler som haft detta problem?Klicka för att utvidga...
Jannes skrev:Har tagit lite längre när det är BRA som utför, ja.Klicka för att utvidga...
Den där skruttiga ATR:en kan väl landa direkt på stranden?Tobbe.O skrev:Kul idé som dök upp i Facebook flödetNu går det att boka "Tylösand Takeoff"Visa bifogad bild 164014Klicka för att utvidga...
Haha, kul man marknadsför det med en A350...Tobbe.O skrev:Kul idé som dök upp i Facebook flödetNu går det att boka "Tylösand Takeoff"Visa bifogad bild 164014Klicka för att utvidga...
Som dessutom har lämnat flottan… (Jag vet, lider av överintresse)Remington Steele skrev:Haha, kul man marknadsför det med en A350...Klicka för att utvidga...
Haha, dom anlitar kanske samma personer som Chatflights?Remington Steele skrev:Haha, kul man marknadsför det med en A350...Klicka för att utvidga...