vaniljvodka
New member
Blivit utvald att besöka SAS huvudkontor i Frösundavik på tisdag kl. 9.30 i nästa vecka för att ge feedback. Har för mig att man skulle få typ 500 spänns rabatt på nästa resa eller nåt liknande. Någon annan som ska dit?
EBGGOT skrev:jag skulle kunna betala 500kr för att få vara med .... och då kanske det lär sig något också! (jag tar med@Agöoch@Christian Sternudd)Klicka för att utvidga...
Du kan fråga dem när SAS tänker upphöra med att mata resenärer med dumheterna i serviceutbudet. Smoothie, Fanta, Drinkar... gardin, toalettköer i Plus från Go, vatten/inte vatten i Go, skamlös prioboarding, etc etc.EBGGOT skrev:jag skulle kunna betala 500kr för att få vara med .... och då kanske det lär sig något också! (jag tar med@Agöoch@Christian Sternudd)Klicka för att utvidga...
fcx skrev:Tyvärr rör besöket väl bara hemsidan, men ta upp att vi vill kunna filtrera på kabinklass när vi söker resor!Klicka för att utvidga...
I så fall, önskar jag att de fixar en riktig Multi-city bokning på webbsidan.fcx skrev:Tyvärrrör besöket väl bara hemsidan, men ta upp att vi vill kunna filtrera på kabinklass när vi söker resor!Klicka för att utvidga...
Dr. Miles skrev:Bonusresorkalendern som går att filtrera efter kabinklass vore trevligt.Klicka för att utvidga...
jth skrev:Ja, var det inte över ett år sen nu som de "lovade" att den funktionaliteten skulle komma snart?Klicka för att utvidga...
Ja, det vore toppen att kunna välja bokningsklass!Johan Hbg skrev:Hur blir man inbjuden??Håller med ovanstående. Sjukt störigt med följande:Boka multi city.Söka på business class i award bokning.Boka award med Star alliance.Boka i dyr eco class utan att behöva "vänta in" att dessa blir tillgängliga.Får de ordning på de fyra är jag nöjd!Klicka för att utvidga...