Johanna skrev:Om man har boardingkorten i sin wallet måste väl det vara samma som att ha det utskrivet?Klicka för att utvidga...
AABack2ARN skrev:Borde väl gå. De brukar ju vilja ha något fysiskt inskickat så jag antar att man helt enkelt skickar sin telefon till BangkokKlicka för att utvidga...
Jag vet inte hur SAS Apple appen fungerar men SAS Android appen sparar inte något boardingkort efter flygning.AABack2ARN skrev:Borde väl gå. De brukar ju vilja ha något fysiskt inskickat så jag antar att man helt enkelt skickar sin telefon till BangkokKlicka för att utvidga...
Det kan du göra på flygplatsen också, så det är nog inte problemet.jimZon skrev:Det går inte... man kan ju checka in och ändå inte dyka upp. Jag kan tillägga att jag fick avslag på min ansökan om efterregistrering. SurtKlicka för att utvidga...
Dr. Miles skrev:Jag vet inte hur SAS Apple appen fungerar men SAS Android appen sparar inte något boardingkort efter flygning.Klicka för att utvidga...
Om det inte bara är det vanliga - det ligger i "ett annat system", och personalen på Eurobonus kommer inte åt det andra systemet...Dr. Miles skrev:Som@AABack2ARNhar poängterat, det är dåligt av SAS att de inte har koll på vilka som har åkt med deras plan.Bör det inte vara ett säkerhetsproblem egentligen?Klicka för att utvidga...
Dr. Miles skrev:Som@AABack2ARNhar poängterat, det är dåligt av SAS att de inte har koll på vilka som har åkt med deras plan.Bör det inte vara ett säkerhetsproblem egentligen?Klicka för att utvidga...
Eftersom resan även gick via amerikanska lufthamnar tycker jag du skall säga till SAS att du kommer att kontakta FAA i USA då SAS inte verkar ha ordentlig koll på sina passagerarlistor...... Då kommer de säkert att vakna till.thsred skrev:Kan man inte bara nämna till SAS att man ämnar att hota med polisanmälan på någon oklar säkerhetsgrund då de verkar veta om du varit på planet eller inte. Bara typ testa och se vad som händer.Klicka för att utvidga...
jimZon skrev:Jag tror säkert att det går ta reda på om jag var med eller ej men det kan säkert vara en mer manuell process i system om de inte har tillgång till eller är utbildade för.Klicka för att utvidga...