SAS Webshopping

  • Thread starter Thread starter Andreas Eriksson
  • Start date Start date
Frågade linas matkasse kundjänst om man kunde få ta del av erbjudandet, men det gick bara för nya kunder. Jag prövar då att radera mitt konto. Supporten sa att det typ skulle gå, men rekommenderade det inte. Dock kan ta det ta 30 dagar innan allt är raderat.
 
Veckans elbolag som kampanjar. Sista dagen att signa upp sig är 31/8.



img_2347-png.167926


img_2346-png.167925
 
Är inte dealen hos Enkla elbolaget konstigt formulerat, i vilkoren står det


Om du betalar med presentkort eller använder rabattkoder kan du inte samtidigt tjäna EuroBonus poäng.
Men i dealen står det samtidigt "använd koden SAS2025 för att få gratis månadsavgift i 12 månader"



någon som använt koden och sedan inte fått poängen?
 
Hkungs skrev:Är inte dealen hos Enkla elbolaget konstigt formulerat, i vilkoren står detOm du betalar med presentkort eller använder rabattkoder kan du inte samtidigt tjäna EuroBonus poäng.Men i dealen står det samtidigt "använd koden SAS2025 för att få gratis månadsavgift i 12 månader"någon som använt koden och sedan inte fått poängen?Klicka för att utvidga...
Fick du något svar på detta?
 
Hkungs skrev:Är inte dealen hos Enkla elbolaget konstigt formulerat, i vilkoren står detOm du betalar med presentkort eller använder rabattkoder kan du inte samtidigt tjäna EuroBonus poäng.Men i dealen står det samtidigt "använd koden SAS2025 för att få gratis månadsavgift i 12 månader"någon som använt koden och sedan inte fått poängen?Klicka för att utvidga...



Emil123 skrev:Fick du något svar på detta?Klicka för att utvidga...


Jag använde den koden och fick poäng.
 
Har för första gången råkat ut för att ha fått mailet om att poängen för ett visst köp nu ska finnas på eurobonus-kontot men utan att det syns varken i app eller på hemsidan (gått över ett dygn sedan mailet kom). Fler som haft samma problem? Gäller bookbeat ifall att det skulle vara ett butikspecifikt problem.



Gäller alltså följande mail:


Dina 1000 EuroBonus poäng för ditt köp hos BookBeat den 2025-07-28 finns nu tillgängliga på ditt EuroBonus-konto.Om ditt köp gjordes mellan 27 juni och 30 september läggs 20% nivåpoäng automatiskt till på ditt konto.Vänliga hälsningar,SAS Online ShoppingKlicka för att utvidga...
 
eddo skrev:Har för första gången råkat ut för att ha fått mailet om att poängen för ett visst köp nu ska finnas på eurobonus-kontot men utan att det syns varken i app eller på hemsidan. Fler som haft samma problem? Gäller bookbeat ifall att det skulle vara ett butikspecifikt problem.Klicka för att utvidga...
Det kan ju reggats på registreringsdatumet, har du kollat längre bakåt i din historik?
 
eddo skrev:Har för första gången råkat ut för att ha fått mailet om att poängen för ett visst köp nu ska finnas på eurobonus-kontot men utan att det syns varken i app eller på hemsidan (gått över ett dygn sedan mailet kom). Fler som haft samma problem? Gäller bookbeat ifall att det skulle vara ett butikspecifikt problem.Gäller alltså följande mail:Klicka för att utvidga...
Fick samma mail med samma datum. Poängen reggades på 12/8.
 
Någon annan som har problem med att få in poäng från Amazon?


Köpet registreras automatiskt och du får ett bekräftelse mail om poängintjäning när varorna har skickats. EuroBonuspoäng kommer till ditt konto 32 dagar (92 dagar baby produkter) efter ditt köp.Klicka för att utvidga...
Ett köp i mitten av juli är utbetalt men ett köp några dagar tidigare har ej betalts ut.



Båda betalda och levererade direkt. Båda köpen ser helt normalt reggade på shopping-portalen. Båda har fått bekräftelse-mail direkt efter köpet.

Köp 2 tog 41 dagar att få utbetalt. Köp 1 är alltså fortsatt ej utbetalt 58 dagar efter. Det står 32 dagar i reglerna (men det står "upp till 12 veckor" i bekräftelse-mailet.



Ska man börja jaga eller bara vänta 12 veckor (84 dagar)?
 
I Telinets fall, när de skriver endast nya kunder, menar de om man någonsin varit kund eller sedan viss tid?

Har varit kund där men det var 3 år sedan och utan att tjäna några poäng den gången.
 
Hasselbacken skrev:I Telinets fall, när de skriver endast nya kunder, menar de om man någonsin varit kund eller sedan viss tid?Har varit kund där men det var 3 år sedan och utan att tjäna några poäng den gången.Klicka för att utvidga...
Har inte haft Telinet två gånger än men dem elbolag jag haft två gånger och fått poäng för två gånger har 12 månader frånvaro gällt för att vara ny kund. Funkat fint och ska testa telinet för andra gången om några månader.
 
Back
Top