Jag tröttnade då jag också haft 3 "Poäng på väg till dig" poster varav två av dom var köp i mars och Juni.daniisco skrev:Väntar fortfarande på 5 företag sen över 1 månad tillbaka. "Poäng på väg till dig" finns de, bara sätt in poängen då? Vad är det som är svårt?Klicka för att utvidga...
Inget för mig än och fick inga dubbla poäng.Peter_West skrev:Jag fick idag rekordsnabb överföring för köp på InkClub (kampanj 120p/100kr) i söndags. Poängen kom idag, alltså efter endast 4 dagarKlicka för att utvidga...
IdleSwede skrev:Jag tröttnade då jag också haft 3 "Poäng på väg till dig" poster varav två av dom var köp i mars och Juni.Mailade och inget hände men efter ett samtal till Plusdeal fick jag in poängen på en timme.Klicka för att utvidga...
Plusdealdaniisco skrev:Plusdeal? Berätta gärna, pallar inte vänta längreKlicka för att utvidga...
Har inte hört nånting från Ink Club än. Börjar fundera på om jag glömde inaktivera min ad blocker.FredLind skrev:Handlade på Ink Club torsdag i veckan. Samma kväll fick jag mail om att poängen var på gång men kunde ta upp till 8 veckor innan de landade på kontot. Nästa dag var poängen mycket oväntat på kontot - så snabbt har det då aldrig gått förut.Klicka för att utvidga...
Excel med kalenderkoppling?Brandten skrev:Den som kommer på något slags verktyg/API för att ha koll på beställningar, poäng och 8v reminder kommer få donationer från mig iallafall!Klicka för att utvidga...
Kör excel idag men inte så haj på kopplingar. :/Jakob Österberg skrev:Excel med kalenderkoppling?Klicka för att utvidga...
How To Import a Calendar From Excel to Outlook | Chron.comBrandten skrev:Kör excel idag men inte så haj på kopplingar. :/Klicka för att utvidga...
ldmnt skrev:Två erbjudanden från danska sidan värda att kika på:Shop og tjen EuroBonus point - SAS1300 poäng för att prova på en dansk nyhets-site(?). Gratis 14 dagar, går sedan att kostnadsfritt säga upp prenumerationen. Fick poäng in på kontot efter två dagar.Visa bifogad bild 74126Shop og tjen EuroBonus point - SASLåter för bra för att vara sann, och är lite osäker på hur de håller koll på att man gör en bokning via dom. Har gjort en testbokning (tyvärr inte förrän juni) genom hotelscombined ner till hotels.com (inklusive samling av hotels-nätter). Kan vara värt ett försök!Klicka för att utvidga...