Scandic Friends 3rd Floor direkt

Registrerade mig i onsdags och har nu uppnått 3rd floor status. Vet inte om det skedde redan igår eller om det kommit in under dagen. Oavsett vilket, tack @Morgan för tipset!!

Tack för tipset! Bc levererar igen!!

Tog en frinatt på backadal idag o blev uppgraderad från cabin till Queensize, voucher på 100 o chokladbit på rummet

Hittar ingen länk längre. Känner någon till ett annat sätt att hoppa upp några nivåer? Status match?

Hej. Tappade just 3rd flor efter att ha haft den ett år tack vre tipset här på BC. Någon som kan bjuda på en ny länk, alt kod!?
263a.png

Lagerman skrev:Hej. Tappade just 3rd flor efter att ha haft den ett år tack vre tipset här på BC. Någon som kan bjuda på en ny länk, alt kod!?Klicka för att utvidga...

+1

Men kan väl inte känna att det gav mig särskilt mycket. Restaurangkupongen var väl nice iofs. Bra med soft landing till 2nd floor.

Tappade också men Scandic är verkligen en besvikelse. Sunkigare kedja får man leta efter tyvärr. Deras hotell i Berlin är visserligen helt okej.

Sällar mig till skaran som inte tyckte 3rd floor erbjöd något speciellt.

Har inget emot hotellen, men programmet gav inget.

Jag blev också degraderad till 2nd floor men sörjer inte direkt Tycker de resonerar märkligt då jag sedan 1988 snittat över 40 nätter per år förutom 2017 har även varit Topfloor ett antal år. Kommer att ta ut poängen som frinätter nya nätter inom Sverige blir på BW.

+1 på nedgraderingen till 2nd floor.

Men jag har inte lyckats bo en enda natt där sedan jag fick 3rd floor så antar att jag inte kan klaga...

Back