Hör lite olika saker.. vissa skriver att museum of flight är värt att besöka, men inte boeing fabriken i Everett, vad tycker du?palmen skrev:Boeing fabriken i Everett.Ta med pass on du ska ut och dricka öl.Ta en tur med sjöplanen, ska finnas turist flygningar.Klicka för att utvidga...
Tvärt om skulle jag säga.Avgeek skrev:Hör lite olika saker.. vissa skriver att museum of flight är värt att besöka, men inte boeing fabriken i Everett, vad tycker du?Klicka för att utvidga...
Aningen kort för att hinna ut och göra något vettigt utanför Seattle, så jag skulle säga nej. I downtown behövs ingen bil - går utmärkt att gå runt.Avgeek skrev:Bör man hyra bil om man är där i 3 nätter?Klicka för att utvidga...
Nix. Bara om man vill ut och titta på roliga saker som Mt. St Helen och liknande.Avgeek skrev:Behövs det?Klicka för att utvidga...
Avgeek skrev:Hör lite olika saker.. vissa skriver att museum of flight är värt att besöka, men inte boeing fabriken i Everett, vad tycker du?Bör man hyra bil om man är där i 3 nätter? Behövs det? Skönt att slippa det om det inte behvösKlicka för att utvidga...
Om du syftar på museum of flight i Everett skulle jag skippa den och ta rundturen om jag måste välja. Boka biljett i förvägAvgeek skrev:Hör lite olika saker.. vissa skriver att museum of flight är värt att besöka, men inte boeing fabriken i Everett, vad tycker du?Bör man hyra bil om man är där i 3 nätter? Behövs det? Skönt att slippa det om det inte behvösKlicka för att utvidga...
fcx skrev:Museum of flight i Tacoma ska man absolut besöka tycker jag om man är flygintresserad. Går lokalbuss från city var 30:e minut och tar en knapp timme. Bekvämare än att hyra bil.Klicka för att utvidga...
palmen skrev:Boeing fabriken i Everett.Ta med pass on du ska ut och dricka öl.Ta en tur med sjöplanen, ska finnas turist flygningar.Klicka för att utvidga...
Jag kollar på detta: Boeing Factory Tour from Seattle - Seattle | ViatorCJR skrev:Hur tog du dig från Seattle till Boeings fabrik? Ska vara ont om kollektiv trafik förstår jag. Är det Uber som gäller?Klicka för att utvidga...
Avgeek skrev:Jag kollar på detta:Boeing Factory Tour from Seattle - Seattle | ViatorKlicka för att utvidga...
När jag var där (vilket nu är några år sedan) fanns det bara en tur.Crater skrev:Jag tänkte så att TS bokar rätt tur, för de finns flera gissar jag?Klicka för att utvidga...
Jag skulle säga att det finns väldigt mycket att bli imponerad över även om man är totalt ointresserad av flygplan. Det är riktigt häftigt att se löpande band i storskalig (pun intended) industri. Det är inte så mycket flygplanen som hela fabriken i sig som är sevärd imho.Stenis32 skrev:Är man minsta intresserad av flygplan är fabriken i Everett klart värd ett besökKlicka för att utvidga...
Körde Uber, kostade ca 30$ till hotellet och sen ytterligare 15$till fabriken typ.CJR skrev:Hur tog du dig från Seattle till Boeings fabrik? Ska vara ont om kollektiv trafik förstår jag. Är det Uber som gäller?Klicka för att utvidga...