Håller helt med, kan verkligen rekommendera ett ställe som heter Mr Ahn's Makgeolli, riktigt bra mat och stort utbud av Makgeolli.Canadien skrev:Sedan måste ni gå till ett genuint Makgeoli-hakKlicka för att utvidga...
Håller helt med, kan verkligen rekommendera ett ställe som heter Mr Ahn's Makgeolli, riktigt bra mat och stort utbud av Makgeolli.Canadien skrev:Sedan måste ni gå till ett genuint Makgeoli-hakKlicka för att utvidga...
Gus skrev:Okej, jag trodde du skulle på flyguppvisning med de flygande lejonen (akrobatflyggrupp från Sydafrika). Och du ska ju besöka 3 världsdelar.Klicka för att utvidga...
MTheC skrev:Håller helt med, kan verkligen rekommendera ett ställe som heterMr Ahn's Makgeolli, riktigt bra mat och stort utbud av Makgeolli.Klicka för att utvidga...
Bra gissning, men idag håller jag mig till Star Alliance.OSj skrev:Ulaanbaatar med Korean Air?Klicka för att utvidga...
Tonton skrev:En riktigt trevlig dag i Seoul, med lite väl många öl druckna, är avklarad.I skrivande stund så sitter jag på sista expresståget för kvällen till ICN för avgång om om lite stund.Planer kommer troligtvis inte ha wi-fi (ledtråd?) vilket gör att jag ser fram mot nya gissningar när jag väl är framme.Bjussar på en bild från en liten stund sedan. Som sagt, öl har vi inte haft ont om idag.Visa bifogad bild 96917Klicka för att utvidga...
jumbooze skrev:Ska man gissa på en longshot? Johannesburg?Klicka för att utvidga...
Gus skrev:Jnb?Klicka för att utvidga...
Tonton skrev:Nu flög du lite väl långtKlicka för att utvidga...
gneken skrev:Inga fler gissningar? Gör en sista gissning på ADDKlicka för att utvidga...
OT: Lion Air är Indonesiskt, hemmahörande i Jakarta. Du kanske tänkte på Malindo?Janne V skrev:Alternativ 2, Kuala Lumpur. Lion air hemmabas?Klicka för att utvidga...
Safarireferens?EBD_Hakan skrev:Nyfiken fråga, var det någon som förstod Lejon-kopplingen? Jag och@Tontonkan ha haft en öl eller två i oss när vi kom på den något långsökta hinten ;-)Klicka för att utvidga...
Addis har Ethiopian hemmahörande där... Ethiopian kraschade en max... Lion Air krashade en max... lion betyder lejon... kanske?EBD_Hakan skrev:Nyfiken fråga, var det någon som förstod Lejon-kopplingen? Jag och@Tontonkan ha haft en öl eller två i oss när vi kom på den något långsökta hinten ;-)Klicka för att utvidga...
EBD_Hakan skrev:Nyfiken fråga, var det någon som förstod Lejon-kopplingen? Jag och@Tontonkan ha haft en öl eller två i oss när vi kom på den något långsökta hinten ;-)Klicka för att utvidga...
Ethiopian Airlines har ett lejon som symbol längst fram på planen.EBD_Hakan skrev:Nyfiken fråga, var det någon som förstod Lejon-kopplingen? Jag och@Tontonkan ha haft en öl eller två i oss när vi kom på den något långsökta hinten ;-)Klicka för att utvidga...