Det är enkelt att kolla på deras webbsida.ErikLi skrev:Någon som vet om den finns på Arn-Dme-Sin rutten? Är det så mkt bättre jämfört med standard meny att beställa i förvägKlicka för att utvidga...
Book the CookSingapore Airlines skrev:Business Class - Flights fromAdelaideAucklandBeijingDubaiHong KongLondonMelbourneMunichParisSan FranciscoSingaporeTaipeiZurichAmsterdamBarcelonaBrisbaneFrankfurtHoustonLos AngelesMilanNew York (John F.Kennedy)PerthSeoul (Incheon)SydneyTokyo (Haneda, Narita)Klicka för att utvidga...
E.K skrev:Hemresan var via Köpenhamn för jag hade ingen lust att gå av planet,Klicka för att utvidga...
Alla Singapore Airlines destinationer erbjuder inte Book the Cook.Elberto skrev:Är det någon som lyckades med „Book The Cook“, kanske via telefon eller mail?På SIAs hemsida finns inte CPH med som avreseort.Book the CookKlicka för att utvidga...
Alf skrev:Det verkar inte gå att boka detta från CPH. Det borde ju då gå att boka på returen från SIN, men det funkar inte för mej på min First bokning i november. Hur tusan skall jag då kunna prova deras Lobster Termidor?Klicka för att utvidga...
Mediana skrev:Kan helt ärligt säga att du kan leva gott utan att ha provat den. Inte så mycket att hänga i julgranen.Klicka för att utvidga...
Canadien skrev:Jag har bara provat den i Business, vad skiljer mot den man får i First?Klicka för att utvidga...
Den var helt OK men mest en kul grej.Alf skrev:Heter den samma borde det vara samma mat. Var din något att hänga i julgranen?Klicka för att utvidga...
Stämmer. Den i F kallas Boston lobster thermidor och är en hel hummer, den i C kallas Classic.Canadien skrev:Den var helt OK men mest en kul grej.Visa bifogad bild 74766Tror att man kanske får en hel hummer i First, detta var bara en halv vill jag minnas, och omöjligt att uttyda från bilden eftersom den är gratinerad till oigenkännlighetKlicka för att utvidga...
Kebalibre skrev:Stämmer. Den i F kallas Boston lobster thermidor och är en hel hummer, den i C kallas Classic.Klicka för att utvidga...
Canadien skrev:Den var helt OK men mest en kul grej.Visa bifogad bild 74766Tror att man kanske får en hel hummer i First, detta var bara en halv vill jag minnas, och omöjligt att uttyda från bilden eftersom den är gratinerad till oigenkännlighetKlicka för att utvidga...
Alf skrev:Finns den att beställa på standardmenyn eftersom det inte går att nyttja” Book the Cook” till och från CPH?Klicka för att utvidga...
Mattias Holmén skrev:Varför går det inte att nyttja Book the Cook på SIN-CPH? Jag har uppfattat deras marknadsföring som att det erbjuds på alla First flighter ut från följande destinationer.Book the CookKlicka för att utvidga...
Alf skrev:Finns den att beställa på standardmenyn eftersom det inte går att nyttja” Book the Cook” till och från CPH?Klicka för att utvidga...
Canadien skrev:Det går utmärkt, men du kanske är ute i för god tid?Klicka för att utvidga...
Jag bokade Boston Lobster i Maj senast på SIN-CPH.Mattias Holmén skrev:Jag har inte provat, det var endast en reflektion till vad@Alfhävdade.Klicka för att utvidga...