M mikael64 New member Aug 6, 2015 #21 De första 2 veckorna stod det EBD på mina boardingkort men nu plötsligt har det ramlat tillbaka till SK*G
De första 2 veckorna stod det EBD på mina boardingkort men nu plötsligt har det ramlat tillbaka till SK*G
V varva77 New member Aug 6, 2015 #22 EBD fungerade varken vid bokning på Lufthansas sida eller på AVIS, EBG gick. I övrigt gör det mig vansinnig att man ibland skall fylla i prefix och ibland inte. Begriper inte varför man har ett så efterblivet system. IT...
EBD fungerade varken vid bokning på Lufthansas sida eller på AVIS, EBG gick. I övrigt gör det mig vansinnig att man ibland skall fylla i prefix och ibland inte. Begriper inte varför man har ett så efterblivet system. IT...
S shakank New member Aug 7, 2015 #23 Lufthansa fungerade bra med EBD. Poängen kom in på 2 dagar På borden kortet från Arlanda stod det bara sk*g men det fungerade Dock är det bättre inte ha priotag på väskan till Frankfurt. Även LH skickar ut dessa väskor sist. Precis som SAS
Lufthansa fungerade bra med EBD. Poängen kom in på 2 dagar På borden kortet från Arlanda stod det bara sk*g men det fungerade Dock är det bättre inte ha priotag på väskan till Frankfurt. Även LH skickar ut dessa väskor sist. Precis som SAS
S SPG1 Guest Aug 7, 2015 #24 I athen stod det SK*D under notes på self check in automaten men inget när jag av en viss anledning var tvungen att ta ut ett nytt via check in agent.
I athen stod det SK*D under notes på self check in automaten men inget när jag av en viss anledning var tvungen att ta ut ett nytt via check in agent.