JacobGBG skrev:Hur upplever ni det, är det lika lätt att sätta upp Award seat larm i KVS som i Expert Flyer?Klicka för att utvidga...
JacobGBG skrev:Hur upplever ni det, är det lika lätt att sätta upp Award seat larm i KVS som i Expert Flyer?Klicka för att utvidga...
Dr. Miles skrev:Finns det sådan funktion i KVS?Klicka för att utvidga...
KVS Tool skrev:Please seehttp://Help.KVSTool.com/#Q35Klicka för att utvidga...
JacobGBG skrev:Connection reset by peerKlicka för att utvidga...
Jag tror att dyraste prismodellen tillåter installation på flera datorer. (3 st?)Swiss skrev:Hur är det med KVS Tool om man har flera datorer (tex. desktop och laptop) kan man använda KVS på alla eller måste man lösa en separat licens/donation för varje dator?Klicka för att utvidga...
Swiss skrev:Hur är det med KVS Tool om man har flera datorer (tex. desktop och laptop) kan man använda KVS på alla eller måste man lösa en separat licens/donation för varje dator?Klicka för att utvidga...
Dr. Miles skrev:Jag tror att dyraste prismodellen tillåter installation på flera datorer. (3 st?)Klicka för att utvidga...
doc skrev:Det stämmer. Jag har en installation på två datorer. Dessutom kan man alltid använda det mobila gränssnittet för enklare frågor angående bokningsläget, seating och flight info.Klicka för att utvidga...
A380*G skrev:Aeroplan, Lifemiles eller Ana tool bör ge dig svaren du söker.Klicka för att utvidga...
JacobGBG skrev:Vad tror ni gott folk? Jag behöver endast EF/KVS till för att underlätta sökandet efter 2 st C awards till USA under de närmaste 6 mån. Vilken nivå/tid bör man slå till på?Jag försöker mig med Awardtravlr men upplever den som opålitlig. Awards som den hittar finns inte när jag sedan tittar i på SAS site.Klicka för att utvidga...
trekker skrev:Efter att bara lekt lite med den sa borjar jag redan fundera hur jag overlevt utan den forut.Klicka för att utvidga...