SkyTeam lounge på Palma de Mallorca (PMI)?

link

New member
Vilken lounge satsar man på nu för tiden, via Skyteams lounge finder så står det att man bara kommer in om man reser med AirEuropa

Link skrev:Vilken lounge satsar man på nu för tiden, via Skyteams lounge finder så står det att man bara kommer in om man reser med AirEuropaKlicka för att utvidga...
Jag orkar inte ens gå till dom längre förutom för dricka. Bedrövligt utbud av snacks och mat.

Är det någon som vet vad som gäller nu när Formentor Lounge i D-området verkar vara stängd? Enligt mitt boardingpass går flyget till CPH från C-gates imorgon. Kommer man in i Mediterranean lounge i C-området?

ekf skrev:Är det någon som vet vad som gäller nu när Formentor Lounge i D-området verkar vara stängd? Enligt mitt boardingpass går flyget till CPH från C-gates imorgon. Kommer man in i Mediterranean lounge i C-området?Klicka för att utvidga...
Kommer med facit själv.. Det gick bra att komma in i loungen vid C, även om de tittade lite förbryllat på mitt bp först.

lilly k skrev:Hur var loungen?Klicka för att utvidga...
Över förväntan vad gäller sittplatser och utbud, men akustiken kass. Skulle nog inte betala mig in, men kommer man in gratis så är den värd ett besök.

Back