Slot-restriction CPH

intuition

New member
Sitter på CPH och väntar. Det är slot restriktioner för avgående pga av low visibility (dimma)

Kanske en dum fråga, men är det normalt eller är något hjälpmedel ur drift?

Frågar för jag åkt på detta flera gånger senaste månaden och jag kan inte minnas att det varit vanligt "förr-i-tiden"

intuition skrev:Sitter på CPH och väntar. Det är slot restriktioner för avgående pga av low visibility (dimma)Kanske en dum fråga, men är det normalt eller är något hjälpmedel ur drift?Frågar för jag åkt på detta flera gånger senaste månaden och jag kan inte minnas att det varit vanligt "förr-i-tiden"Klicka för att utvidga...
Inte helt ovanligt med ganska rejäl morgondimma så här års. Skulle säga att det är helt och hållet dimman och ingen avsaknad av hjälpmedel det beror på idag.

intuition skrev:Sitter på CPH och väntar. Det är slot restriktioner för avgående pga av low visibility (dimma)Kanske en dum fråga, men är det normalt eller är något hjälpmedel ur drift?Frågar för jag åkt på detta flera gånger senaste månaden och jag kan inte minnas att det varit vanligt "förr-i-tiden"Klicka för att utvidga...
Var frustrerande, hade redan 10 min sent inkommande plan, och vi avgick typ en timme sena mot HEL (anlände nyss cirka 40 min efter tidtabell). Hade varit skönt att veta att det skulle bli så sent, men helt förståeligt att slot-grejer är oförutsägbara.

Ja herregud, man ser knappt ut idag i Malmö pga dimman.

Sikten på marken är inte så dålig nu när man närmar sig Öresundsbron från Hyllie.

Jannes skrev:Var frustrerande, hade redan 10 min sent inkommande plan, och vi avgick typ en timme sena mot HEL (anlände nyss cirka 40 min efter tidtabell). Hade varit skönt att veta att det skulle bli så sent, men helt förståeligt att slot-grejer är oförutsägbara.Klicka för att utvidga...
Kul, samma plan. Jag var på rad1

Back