Long haul business?mustam skrev:Verkar som dom släppt awards till Aircanada Aeroplan. Hoppas det släpps till Eurobonus snart också.Klicka för att utvidga...
Long haul business?mustam skrev:Verkar som dom släppt awards till Aircanada Aeroplan. Hoppas det släpps till Eurobonus snart också.Klicka för att utvidga...
De höjde ju tidigare ordentlig till maritime SE Asia så det är nog redan inprisat.Canadien skrev:Aeroplan har ju nyligen (1 Sep tror jag) höjt sina priser i antal miles med ca 10%, kanske får vi vänta på en SAS-höjning först innan de vill tillåta bokningar på SQ. I botten måste ju ligga att SQ velat ha mer cash för att ge bort en awardplats än vad SAS och andra velat betala.Klicka för att utvidga...
Fantastiskt!Herr Sjödin skrev:Jag lyckades precis boka SQ business CPH - SIN och SIN - CPH i september 2023 med Eurobonus-poängKlicka för att utvidga...
Kul!Herr Sjödin skrev:Jag lyckades precis boka SQ business CPH - SIN och SIN - CPH i september 2023 med Eurobonus-poängKlicka för att utvidga...
Var det en kundtjänstmedarbetare som inte hade koll på att de inte får boka SQ, eller har de släppt på SQ-awards, för jag hittar ingenting när jag söker?Herr Sjödin skrev:Jag lyckades precis boka SQ business CPH - SIN och SIN - CPH i september 2023 med Eurobonus-poängKlicka för att utvidga...
Ja, om det verkligen är släppt eller en kundtjänstmedarbete som inte har koll och bokar ändä vågar jag inte svara på. Betalning gick igenom och itineary fick jag. Men biljetter dröjer ju.JPE skrev:Var det en kundtjänstmedarbetare som inte hade koll på att de inte får boka SQ, eller har de släppt på SQ-awards, för jag hittar ingenting när jag söker?Klicka för att utvidga...
Ok, men du såg aldrig något själv online, utan det var via kundtjänst?Herr Sjödin skrev:Ja, om det verkligen är släppt eller en kundtjänstmedarbete som inte har koll och bokar ändä vågar jag inte svara på. Betalning gick igenom och itineary fick jag. Men biljetter dröjer ju.Klicka för att utvidga...
KorrektJPE skrev:Ok, men du såg aldrig något själv online, utan det var via kundtjänst?Klicka för att utvidga...
Då tror jag du har haft tur och fått en agent som gjort fel. För som flera säger så ser dom biljetterna och dom kan boka dom. Men dom får inte i dagsläget.Herr Sjödin skrev:KorrektKlicka för att utvidga...
filip23 skrev:Fortfarande inget som hört något gällande SQ? Tänker att det är en stor del av EB att kunna boka awards med just SQ. Hörde att det pratades om det på Diamond mötet i Stockholm och att det var på g, men det är ju ett tag sen nu?Klicka för att utvidga...
Om det kommer inom Q1 skulle jag vara nöjd. Mig veterligen har de aldrig sagt januari, det jag hörde var början på 2023, och det kan väl teoretiskt sträcka sig Q2 ut om man delar upp året i en början och ett slut.filip23 skrev:Fortfarande inget som hört något gällande SQ? Tänker att det är en stor del av EB att kunna boka awards med just SQ. Hörde att det pratades om det på Diamond mötet i Stockholm och att det var på g, men det är ju ett tag sen nu?Klicka för att utvidga...
palmen skrev:Om det kommer inom Q1 skulle jag vara nöjd. Mig veterligen har de aldrig sagt januari, det jag hörde var början på 2023, och det kan väl teoretiskt sträcka sig Q2 ut om man delar upp året i en början och ett slut.Möjligheten finns dock redan, men kundtjänst får inte boka det innan alla avtal mm är på plats.Klicka för att utvidga...