Sökes awardresa Stockholm Valencia December 2021

hejrobin

New member
Varifrån vill du börja din resa?
Stockholm
Var är din destination?
Valencia
När vill/behöver du resa ut?
3 december 2021
När vill/behöver du komma hem?
8 december 2021, flexibel
Hur många personer som skall resa?
1
I vilken kabinklass?
Business eller det som finns
Med vilka flygbolag vill du flyga med?
Star Alliance
Vad är din budget? (per person)
170 000 eurobonus + 2 st 2-4-1
Vad är det viktigaste för dig?
Kul resa!
Vill du stanna annanstans utöver destinationen?
Kan göra det

Jag är ganska usel på tankeläsning, så undrar vad "Kul resa!" innebär för dig.

Max antal stopp?
Byte på någon särskild flygplats?
Särskilda bolag?
Särskilda flygplanstyper?
Bästa lounger?
Hur som helst så finns det massor av alternativ på den sträckan i december. En sökning på Awardfares ger över 100 olika varianter...

ZZZebra skrev:Max antal stopp?Byte på någon särskild flygplats?Särskilda bolag?Särskilda flygplanstyper?Bästa lounger?Klicka för att utvidga...

Exakt så är det för min del! //emoji.tapatalk-cdn.com/emoji1787.png//emoji.tapatalk-cdn.com/emoji108.png

ZZZebra skrev:Jag är ganska usel på tankeläsning, så undrar vad "Kul resa!" innebär för dig.Max antal stopp?Byte på någon särskild flygplats?Särskilda bolag?Särskilda flygplanstyper?Bästa lounger?Hur som helst så finns det massor av alternativ på den sträckan i december. En sökning på Awardfares ger över 100 olika varianter...Klicka för att utvidga...

Tack för tipset med Awardfares, jag visste inte hur jag ska börja söka själv.

Måste man bli betalande medlem för att se flyg så långt fram i tiden?

Jag har annars inga preferenser med antal stopp och vilket flygbolag etc...

Mvh

Robin

hejrobin skrev:Tack för tipset med Awardfares, jag visste inte hur jag ska börja söka själv.Måste man bli betalande medlem för att se flyg så långt fram i tiden?Jag har annars inga preferenser med antal stopp och vilket flygbolag etc...MvhRobinKlicka för att utvidga...
Du kan söka gratis på United och Air Canadas sidor om du vill. Det är där ifrån bland annat som awardfares visar sin tillgänglighet.

Back