ola-gr%C3%A4vling
New member
Varifrån vill du börja din resa? Arlanda
Var är din destination? Curacao (eventuellt open jaw Aruba/Curacao om möjligt. Eller annan ö i karribien som passar för bröllopsresa. St Lucia hade varit drömmen men verkar inte som att det går att ta sig dit med Star Alliance
När vill/behöver du resa ut? 6e November
När vill/behöver du komma hem? 27e November
Hur länge vill du vara borta? ca 10 nätter
Hur många personer som skall resa? 2
I vilken kabinklass? Business (first om möjligt)
Med vilka flygbolag vill du flyga med? Star Alliance
Vad är din budget? (per person) Har idag 220 000 EB poäng totalt samt två 2-4-1 vouchers.
Vad är det viktigaste för dig? Business
Vill du stanna annanstans utöver destinationen? Kan absolut tänka mig men inget måste
Hej och tack för att ni tar er tid.
Börjar kika på award-bröllopsresan nästa höst/vinter men förstår inte riktigt hur jag kan ta mig till Karribien och skulle uppskatta om någon kan komma med förslag.
Var är din destination? Curacao (eventuellt open jaw Aruba/Curacao om möjligt. Eller annan ö i karribien som passar för bröllopsresa. St Lucia hade varit drömmen men verkar inte som att det går att ta sig dit med Star Alliance
När vill/behöver du resa ut? 6e November
När vill/behöver du komma hem? 27e November
Hur länge vill du vara borta? ca 10 nätter
Hur många personer som skall resa? 2
I vilken kabinklass? Business (first om möjligt)
Med vilka flygbolag vill du flyga med? Star Alliance
Vad är din budget? (per person) Har idag 220 000 EB poäng totalt samt två 2-4-1 vouchers.
Vad är det viktigaste för dig? Business
Vill du stanna annanstans utöver destinationen? Kan absolut tänka mig men inget måste
Hej och tack för att ni tar er tid.
Börjar kika på award-bröllopsresan nästa höst/vinter men förstår inte riktigt hur jag kan ta mig till Karribien och skulle uppskatta om någon kan komma med förslag.