Varifrån vill du börja din resa? CHP, ARN eller GOT.
Var är din destination? CMB
När vill/behöver du resa ut? Juni efter den 12:e eller juli
När vill/behöver du komma hem? Ta och ge två veckor
Hur länge vill du vara borta? -
Hur många personer som skall resa? 2
I vilken kabinklass? Business
Med vilka flygbolag vill du flyga med? Star Alliance
Vad är din budget? (per person) 2-4-1 voucher och ~170k poäng.
Vad är det viktigaste för dig? Slippa Ekonomi.
Vill du stanna annanstans utöver destinationen? Helst på plats så snabbt som möjligt men också helt okej att stanna någonstans om det behövs.
Jag har jagat biljetter i flera veckor nu. Hittar nada. Dessutom behöver jag komplettera med ett köp av ytterliggare två biljetter. Frun tjatar om att hon minsann också vill med. Och äldsta tonåringen vågar jag inte lämna hemma för då eldar han väl upp huset...Dessutom är det krav att vi åker på samma flight. Så två pers på poäng, två på rent köp (helst business men premium ekonomi går också bra).
Ringde Tallin nu på morgonen och dom var inte värst hjälpsamma tyvärr. Har ni kreativa människor någon lösning och antar den här utmaningen?
Var är din destination? CMB
När vill/behöver du resa ut? Juni efter den 12:e eller juli
När vill/behöver du komma hem? Ta och ge två veckor
Hur länge vill du vara borta? -
Hur många personer som skall resa? 2
I vilken kabinklass? Business
Med vilka flygbolag vill du flyga med? Star Alliance
Vad är din budget? (per person) 2-4-1 voucher och ~170k poäng.
Vad är det viktigaste för dig? Slippa Ekonomi.
Vill du stanna annanstans utöver destinationen? Helst på plats så snabbt som möjligt men också helt okej att stanna någonstans om det behövs.
Jag har jagat biljetter i flera veckor nu. Hittar nada. Dessutom behöver jag komplettera med ett köp av ytterliggare två biljetter. Frun tjatar om att hon minsann också vill med. Och äldsta tonåringen vågar jag inte lämna hemma för då eldar han väl upp huset...Dessutom är det krav att vi åker på samma flight. Så två pers på poäng, två på rent köp (helst business men premium ekonomi går också bra).
Ringde Tallin nu på morgonen och dom var inte värst hjälpsamma tyvärr. Har ni kreativa människor någon lösning och antar den här utmaningen?