samosaguas
New member
Finns det någon sida för information eller e-post som man kan mejla till?LasseFoppa skrev:Iberia matchar just nu Air Berlin. Så kan vara läge att få status även där då.Klicka för att utvidga...
Finns det någon sida för information eller e-post som man kan mejla till?LasseFoppa skrev:Iberia matchar just nu Air Berlin. Så kan vara läge att få status även där då.Klicka för att utvidga...
Svara mig själv. Här finns information: Iberia Plus status match for Miles & More and TopbonusSamosaguas skrev:Finns det någon sida för information eller e-post som man kan mejla till?Klicka för att utvidga...
Glenn E skrev:Jag fick just mail om att topbonus matchar mitt EBD.Jag ska få mail om detta inom 3 veckor.Skulle inte Air Berlin lägga ner?Klicka för att utvidga...
Samosaguas skrev:Finns det någon sida för information eller e-post som man kan mejla till?Klicka för att utvidga...
Ja jag majlade om detta för 2 månader sedan.Rodnt skrev:Jasså? Dröjde det länge innan du fick svar? Jag gick med i topbonus och mailade om matchning direkt efteråt för ett par veckor sen. Fick hem Classic-kortet igår men har inte fått svar på statusmatch-mailen ens/ännuKlicka för att utvidga...
Rodnt skrev:Nu fick jag mitt godkänt också!Så, vad kan jag göra för roligt med detta nudå. Iberia nämns. Varför vill man matcha inom samma allians?Finns det något sätt att matcha till Skyteam? Ska flyga en del aeroflot de kommande månaderna..Klicka för att utvidga...
Budgetresenär skrev:Jag fattar ingenting. Varför statusmatchar Air Berlin i detta läget???Klicka för att utvidga...
taxvalp skrev:Med tanke på att Air Berlin lämnar alliansen om nio dagar så finns det nog incitament att matcha inom samma allians...Klicka för att utvidga...
Grattis!pohu skrev:Idag fick jag mejl om att jag blivit matchad till guld. Hur ser det egentligen ut för airberlin?Klicka för att utvidga...
Smuffe skrev:Grattis!Flyg med Ethiad så kommer du iaf in i deras lounger... iaf tillsvidare.Klicka för att utvidga...
h9kh9k skrev:Tydligen blir topbonus kvar även efter air berlin försvinner.Klicka för att utvidga...
Yes, fick också nytt kort 2-3 veckor sen.Passepartout skrev:Lite märkligt, idag fick jag hem ett nytt Topbonus Guldkort, jag har inte samlat poäng på det eller något alls och ursprungligen skulle det gälla till Feb 2018 men nu fick jag hem ett nytt kort som gäller till Feb 2019...Några fler?Klicka för att utvidga...
Samma här, oneworld logga på men de är inte medlemmar där längre som jag fattat det?Lollet skrev:Yes, fick också nytt kort 2-3 veckor sen.Klicka för att utvidga...