Martin Björnström skrev:Fungerade fint. Mailade vid 09-tiden idag och nyss kom bekräftelsen att jag är Club Carlson Gold EliteKlicka för att utvidga...
Martin Björnström skrev:Fungerade fint. Mailade vid 09-tiden idag och nyss kom bekräftelsen att jag är Club Carlson Gold EliteKlicka för att utvidga...
jth skrev:Jag är förvånad (chockad) över att du inte har varit CCG sedan flera år tillbaka som oss andraKlicka för att utvidga...
Hoppas att du hinner få fysiska kortet innan feb 2015.Martin Björnström skrev:Fungerade fint. Mailade vid 09-tiden idag och nyss kom bekräftelsen att jag är Club Carlson Gold EliteKlicka för att utvidga...
011430121 skrev:Hoppas att du hinner få fysiska kortet innan feb 2015.Klicka för att utvidga...
Zodde skrev:Mailade för statusmatch EBD mot CC Gold i Torsdags, positivt svar Fredag.Klicka för att utvidga...
Hej Vaniljvodka,tack för skärmdumpen och bilden på ditt eurobonuskort för att påvisa din guldstatus i Eurobounus.Du är nu matchad i Club Carlson som Guld Elite Medlem och vi har beställt ett nytt medlemskort åt dig.Det tar som regel 4-6 veckor innnan det anländer.Du kan dock redan nu utnyttja din status som guldmedlem.Du behöver bara att uppge ditt Club Carlson nummer vid incheckning, allternativt vid bokning.Klicka för att utvidga...