Tyvärr skulle ngt sådant inte förvåna mig….intuition skrev:Kanske någon har tröttnat på att medlemmarna ringer kundtjänst och påpekar att den garanterade uppgraderingen inte gjorts?Klicka för att utvidga...
Det kan nog stämma. Fick idag svar av Platinum-supporten i ett sådant ärende att de kunde dom inte hjälpa mig med längre utan hänvisade till hotellet direkt... //emoji.tapatalk-cdn.com/emoji849.pngMr Basic skrev:Tyvärr skulle ngt sådant inte förvåna mig….Klicka för att utvidga...
Cristoffer Cedergren skrev:Det kan nog stämma. Fick idag svar av Platinum-supporten i ett sådant ärende att de kunde dom inte hjälpa mig med längre utan hänvisade till hotellet direkt...Eller nä, det syns på webbsidan vilken rumstyp man har fått.Klicka för att utvidga...
Jobbar du på NCH?andreas skrev:Maila igen. Det är inte ditt ansvar som platinum att tillse att den garanterade förmånen efterlevs.Choice kundtjänst (platinum) svarade mig förra veckan att ”om du har tur blir du uppad vid incheckning men inte före”.Vill du hänvisa till ett ärendenummer sen gammalt så kan jag bistå.Klicka för att utvidga...
Cristoffer Cedergren skrev:Jobbar du på NCH?Klicka för att utvidga...
Aha, då förstår jag!andreas skrev:Absolut inte.Dock har jag haft långa diskussioner gällande garanterad uppgradering för platinum med kundtjänst. Där och då enades vi om att tills det finns en fungerande rutin så är kundtjänst behjälpliga med att uppgradera om så inte skett inom 24h sen bokningstillfället. Senast i veckan har jag mailat in två uppgraderingar som blivit ”garanterade”. Därav att jag inte instämmer i att det finns en ”ny rutin”. Mitt exempel gällande svaret är bara ett utplock på att kundtjänst inte alltid har den koll man kan förvänta sig.Klicka för att utvidga...
Jo. Nu hände det mig också, efter uppdateringen. Hoppas det bara blev lite fel och de ändrar tillbaka.Combo skrev:Nu har även jag fått likadant i min app, kör android.Jag har för mig att jag uppdaterade mina appar häromdagen, kan ev. bero på det?Klicka för att utvidga...
Ja, vore ju mkt udda om man inte kan se vad man bokat. Bara hoppas att man i fortsättningen även kan se ev uppgraderingar.Lukas2 skrev:Jo. Nu hände det mig också, efter uppdateringen. Hoppas det bara blev lite fel och de ändrar tillbaka.Klicka för att utvidga...
Jag lämnade feedback via appen, frågade ifall de kunde ändra tillbaka, så man såg rumskategorin. Fick tillbaka att de ska lämna över det, till gruppen som jobbar med appen. Så troligen har det väl bara blivit något fel, så vi får hoppas de byter tillbaka fort som attans.Mr Basic skrev:Ja, vore ju mkt udda om man inte kan se vad man bokat. Bara hoppas att man i fortsättningen även kan se ev uppgraderingar.Klicka för att utvidga...
Nej, inte historiska. Bara kommande. =)intuition skrev:Även på historiska bokningar?Fick du ny version?Klicka för att utvidga...