Supersaver Travel

Tobbeee skrev:Tack för snabba svar.Tar det alltid 3 månader innan poängen ramlar in?Klicka för att utvidga...
Nej, jag brukar att få poängen inom ett par dagar från flighten.

Men jag brukar att boka biljetten direkt hos SAS. Det hänger helt enkelt på om ditt EuroBonus nummer är registrerat korrekt eller inte.

Ok.

Kan jag få poäng om jag lånar ut mitt nr till exempelvis min bror när han ska resa, jag är inte ens med på resan?

Om jag bokar biljetter till mig och min fru, får jag då poäng för bådas biljetter lr bara min egen?

Tobbeee skrev:Ok.Kan jag få poäng om jag lånar ut mitt nr till exempelvis min bror när han ska resa, jag är inte ens med på resan?Om jag bokar biljetter till mig och min fru, får jag då poäng för bådas biljetter lr bara min egen?Klicka för att utvidga...
Nej, resenärens namn och registrerat namn på EuroBonus nummer måste vara samma. Annars får man inga poäng från flygningar.

Om din bro råkar att heta exakt samma namn som ditt, det kanske går att tjäna poäng till ditt EuroBonus konto, ja.

Vi här brukar rekommendera att man bokar sitt flyg direkt med flygbolaget. Då slipper du en mellanhand om det blir nått strul.

Observera att Supersaver ingår i en koncern "Svenska Resegruppen AB" med flera liknande sajter, som svenska myndigheter inte är så förtjusta i: Svenska Resegruppen AB, 29 april 2016 - Konsumentverket

Back