EBGGOT skrev:Okej, jag trodde det skulle sätta in nya stolen (9stolar) ialla? 747! Du menar att det skall ha kvar dem?!Klicka för att utvidga...
Denna info finns i FlyerTalk tråden som jag skrev i mitt tidigare inlägg.
EBGGOT skrev:Okej, jag trodde det skulle sätta in nya stolen (9stolar) ialla? 747! Du menar att det skall ha kvar dem?!Klicka för att utvidga...
Magino skrev:Alla 747 är numera färdiga. Med detta menar de att de sex stycken med äldst inredning (men nyaste planen) är nu uppgraderade till en F med nio platser i nosen. Dock har samtliga av 747orna den äldre business-stolen som inte blir helt horisontell med marken.Klicka för att utvidga...
Martin Björnström skrev:På BusinessClass tycker jag vi refererar till 9 sätes (suites) till nya First Class, 10 sätes som gamla First Class och 14 sätes som förhistorisk First ClassJag har åkt både Suites och gamla First Class och visst är det stor skillnad men jag sov gott även i gamla F. Några här har ifrågasatt om man ens överlever 12 timmar i gamla First Class och det gör manOm man får plats 1A så känns det riktigt trevligt tycker jag, mittenplatserna är inget vidare dock.Klicka för att utvidga...
Mikeswede skrev:Har idag bokat min första första klass resa Bangkok-Frankfurt 2/11. Flightnummer är TG 922 och maskinen är Airbus A 340-600.Klicka för att utvidga...
http://www.businessclass.se/forum/reserapporter/6918-thai-first-class-beijing-bangkok.htmlMikeswede skrev:Finns det någon som åkt med denna nyligen och skrivit något reserapportage ?Klicka för att utvidga...
Mikeswede skrev:Tack för ditt snabba svar Dr Miles. hade egentligen viljat test F i 380 men det var en kvällsflight (natt) Antar att man får mer behållning av första F på en dagsflight. Någon som testa båda alternativen och kan ge råd 340 dag eller 380 natt ?Klicka för att utvidga...
Mikeswede skrev:Tack för ditt snabba svar Dr Miles. hade egentligen viljat test F i 380 men det var en kvällsflight (natt) Antar att man får mer behållning av första F på en dagsflight. Någon som testa båda alternativen och kan ge råd 340 dag eller 380 natt ?Klicka för att utvidga...
Mikeswede skrev:Ser att det också finns platser i F från Bangkok till Munchen. Skall enligligt uppgift vara en 747. Hur står sig denna jämfört med A 346 när det gäller F ?Klicka för att utvidga...
011430121 skrev:Håller inte Thai på att ta 340-600 ur trafik?Klicka för att utvidga...
Mikeswede skrev:Någon som vet var man kan hitta info angående 340-600 ny eller gammal F ? Någon som relativt nyligen åkt 744 från Muchen ? Hur var den ?Klicka för att utvidga...
Martin Björnström skrev:På BusinessClass tycker jag vi refererar till 9 sätes (suites) till nya First Class, 10 sätes som gamla First Class och 14 sätes som förhistorisk First ClassJag har åkt både Suites och gamla First Class och visst är det stor skillnad men jag sov gott även i gamla F. Några här har ifrågasatt om man ens överlever 12 timmar i gamla First Class och det gör manOm man får plats 1A så känns det riktigt trevligt tycker jag, mittenplatserna är inget vidare dock.Klicka för att utvidga...
telelina skrev:Vad är 8 platser i F då? (A340-600) har utresa från Munchen & hem via Frankfurt.Har tittat på lite bilder på google & antar att om man är 2 som reser tillsammans & vill umgång under flygningen så är mitten bäst ändå?Klicka för att utvidga...
EBGGOT skrev:Beror vilken config det är i 346:an. Det skall ju uppdateras med det gånger har åkt den i F har det alltid varit "gamla". Tror ALLA 747 har nya config nu.....Klicka för att utvidga...
Mikeswede skrev:Tack för ditt snabba svar Dr Miles. hade egentligen viljat test F i 380 men det var en kvällsflight (natt) Antar att man får mer behållning av första F på en dagsflight. Någon som testa båda alternativen och kan ge råd 340 dag eller 380 natt ?Klicka för att utvidga...