LP skrev:Verkar som dom skall flyga 747-400 i December-Januari ?Stämmer eller felskrivning ?Klicka för att utvidga...
Ja, det har nämnts i en annan tråd.LP skrev:Verkar som dom skall flyga 747-400 i December-Januari ?Stämmer eller felskrivning ?Klicka för att utvidga...
Dr. Miles skrev:THAI kommer att sätta in Boeing 747-400 till deras Bangkok-(dagflyg)-Stockholm-Phuket linjen mellan 2015-DEC-10 och 2016-JAN-31.Tidtabell:....4.6.TG962Bangkok 13:20 – Stockholm ARN 19:00 744...4.6.TG963Stockholm ARN 20:45 – Phuket 13:25+1 744Källa:THAI W15 Operation Changes as of 18SEP15 | Airline RouteDet ser ut som de sätter in Boeing 777-200ER eller 777-200 i den här linjen resterande del av vintertidtabell 2015/2016.Om jag inte minns helt fel, Business class på 772ER och 772 har 2-2-2 konfig (= äldre angled lie-flat stol).(Foto: Dr. Miles)Klicka för att utvidga...
När det gäller Thai måste du gå via en resebyrå för att få rätt pris. Hemsidan visar oftast galna priser.Ziplock skrev:Hjälpte IT-ovana släktingar att kolla upp priser Arlanda-Phuket i december. Thai ville ha över 22 tusen för ombokningsbara economy. Har de blivit tokiga eller har Thai en bugg i bokningssystemet?Klicka för att utvidga...
Nej, det är det inte. ingen madrass eller pyjamas.Sjark skrev:Er det turndown service med madrass i business på 747 fra Arlanda?Klicka för att utvidga...
Det finns väl inget First class på Boeing 747 mellan Stockholm - Phuket väl? Har THAI bytt flygplanet till det som har First class kabin?Sjark skrev:Da blir det en lang tur... Håper det blir ny F.Klicka för att utvidga...
Tack för svar! Då jag redan har en bonusresa bokad den 28e december med Thai A380 från Paris i business så hade det inte varit så kul att få B777-200 eller B747-400 om jag bokar om till TG963, men fyra dagar längre i värmen överväger kanske risken ändå. Vet du hur vanligt det är med nya F-kabinen på TG963 med B747?Naga skrev:Den är planerad som en linje med med B 777-300ER men vid brist på maskiner eller bra/dålig beläggning är det stor risk för ändring till gamla B777-200 lr 747-400.Är maskinen viktig, chansa inte på TG962/963Klicka för att utvidga...