Behöver man bo på 2 skilda städer eller räcker det med t.ex. 2 olika hotell på en destination?Stay at 2 of the following locations belowKlicka för att utvidga...
jumbooze skrev:Hur tolkar niBehöver man bo på 2 skilda städer eller räcker det med t.ex. 2 olika hotell på en destination?Klicka för att utvidga...
FF#1 skrev:Man ska tydligen fylla i en enkät för att få 100p, undrar var man hittar den?Klicka för att utvidga...
Patrick skrev:Jag kunde fylla i min (väldigt besynnerliga) enkät nyss, fick 100p på en gång.Klicka för att utvidga...
David skrev:Ja nu är den plötsligt aktiverad. Lite konstiga frågor ibland, men nu har jag iaf 100 av 78,600 poäng vunna.Klicka för att utvidga...
DrKlas skrev:Någon som har en bättre idé än Holiday Inn Express vid Heathrow?...Klicka för att utvidga...
Homer skrev:Om det är i eller runt London du menar. Indigo earl court som man ofta kan boka 2-4-1 på helger,Annars är HIX Heathrow ett mycket bra hotell, betydligt bättre än ett genomsnittligt HIXmen för de som behöver en vistelse i London så räknas inte detta, det ligger inte i London även om namnetantyder detta.Klicka för att utvidga...
shikakui skrev:Förlåt om det här upplevs som en dum fråga. Måste jag checka in rent fysiskt på ett ihg-hotell för att få poäng eller räcker det med att boka och betala för en natt? Jag har nämligen hittat ett rum på ett ihg-hotell för 31€/natt, men är inte säker på att jag kan åka. 35000+ poäng för 30€ kanske är värt det iaf?Klicka för att utvidga...