Dr. Miles skrev:Jag kan nog råka att välta min kopp te och säga, "I'm sorry, it was very clumsy of me".Klicka för att utvidga...
Andreas Eriksson skrev:Jag har inte åkt i närheten av så mycket Business som många på detta forum men ett par gånger när man suttit där framme så har jag slagits av hur många som beter sig illa eller snarare inte har något hyfs mot personalen ombord.Klicka för att utvidga...
JonW skrev:Fattar jag rätt så var det en flygning i C utan blockat mittsäte, alltså i en tvåstolsrad.Kan det vara så att uppträdandet var en protest mot att man placerat en medpassagerare bredvid en "viktig" Pandion i istället för att blocka sätet, som man ju ofta förväntar sig i C (speciellt om man inte är så hemma på flygplanstyper)?Bara en fundering, ingen ursäkt givetvis...Klicka för att utvidga...
agehall skrev:När man sedan lämnar planet ser ju C-kabinen oftast ut som ett slagfält.Klicka för att utvidga...
agehall skrev:Eller är det bara jag som är konstig och inte slänger skräp på golvet hemma i vardagsrummet - det kanske är normen numera?Klicka för att utvidga...
Alf skrev:Concorde skulle tagit en bild på den nonchalanta typen så kunde man skapat en ny tråd med bilder på dessa luftens arroganta personer så man kanske hinner byta plats på planet. Lägg gärna med telefonmarodörerna som inte tar till sig uppmaningen att stänga av mobiltelefonerna.Klicka för att utvidga...
agehall skrev:Folk verkar tro att deras mamma jobbar där och älskar att plocka upp efter dem.Klicka för att utvidga...
NyfikenGrau skrev:Nu för tiden kan man i princip utgå ifrån att det ligger engångsgrillar kvar lite här och var om man är ute och går i naturen.Klicka för att utvidga...
nilsson skrev:Jag har aldrig förstått det där uttrycket. Under gymnasietiden jobbade jag extra på samma kontor som min mamma, och oj vad fort man fick tillsägelse om det var oreda någonstans.Klicka för att utvidga...