S
simon_says91
Guest
Någon som har ett bra förslag vad man ska kreditera sin F resa med Emirates från ARN-AKL T/R nästa år? Eller ska jag satsa på EK Skyward? Når som sagt guld där!
agehall skrev:Skywards har väl rullande 12 månader, dvs det är vad du flugit ihop de sista 12 månaderna som räknas hela tiden.Klicka för att utvidga...
simon_says91 skrev:Men tänker liksom när man ska signa up då jag inte gjort de än! Vill ju ha ett guldkort så länge som möjligtFör annars gäller året bara ett år? Måste läsa vidare lite om de....Klicka för att utvidga...
Jonas C skrev:Vill minnas att de kör på medlemsår, så det låter nog smartast att gå med någon gång i Januari innan du åkerKlicka för att utvidga...
MarSecLtd skrev:Efter 12mån så får du softlanding på silverKlicka för att utvidga...
simon_says91 skrev:Någon som har ett bra förslag vad man ska kreditera sin F resa med Emirates från ARN-AKL T/R nästa år? Eller ska jag satsa på EK Skyward? Når som sagt guld där!Klicka för att utvidga...
http://www.businessclass.se/flygbil...till-auckland-t-r-i-januari-6.html#post154601simon_says91 skrev:Resan är bokad! Blev tillslut ARN-DXB-KUL-MEL-AKL-MEL-KUL-DXB-ARNKlicka för att utvidga...