Du bör ha tillgång till loungenBridgeman skrev:Reser hem från Miami i sommar har SAS+ biljett är EBG har jag tillgång till Loungen i Miami?Klicka för att utvidga...
palmen skrev:Du får tillgång till Avianca. Kommer ni inte tidigt (typ vid 12) så brukar den dock vara proppfull. Många flighter mot Sydamerika den tiden.Amex har en centurion lounge som man kommer in med om man har platinum. Vet inte hur bra den är men lär vara bättre än Avianca i alla fall.Klicka för att utvidga...
Det är just då det är som mest folk där enligt min erfarenhet. Det tunnades ut lite närmre SAS avgång men var fortfarande helt fullt vad det gäller tillgängliga sittplatser.Kimmen00 skrev:SAS-flyget går ju hem 15:45. Så kommer man ~14 kanske det har tunnat ut eller är det som mest då kanske?Klicka för att utvidga...
plus Swiss 340 16:50 och säkert några tillTockstew skrev:Kan ju till viss del bero på Lufthansas a380 till Frankfurt med avgång ngn gång 16.30-17.00.Klicka för att utvidga...
Kelgris skrev:Jag ska resa med AA från MIA till DCA. Är Centurion ett bra alternativ eller finns det en bra lounge om man reser domestic first med AA (ingen status där)?Klicka för att utvidga...
Canadien skrev:Det finns en bra Admirals lounge för AA Business/First i utrikesdelen iallafall. Vet inte om du kommer ditt med inrikes boardingkort.Klicka för att utvidga...
jumbooze skrev:Du bör ha tillgång till loungenLounge Information - Star Alliance - Star AllianceKlicka för att utvidga...