Man skulle kunna tänka sig andra lösningar, typ nåt samarbete med restaurangen.airbus380.se skrev:Ser fram emot fler inrikes lounger också t ex LLA, KRN etc. Så SAS får en fördel gentemot de andra som flyger inrikes.Klicka för att utvidga...
Man skulle kunna tänka sig andra lösningar, typ nåt samarbete med restaurangen.airbus380.se skrev:Ser fram emot fler inrikes lounger också t ex LLA, KRN etc. Så SAS får en fördel gentemot de andra som flyger inrikes.Klicka för att utvidga...
Jag har också tolkat det på samma sätt, men jag undrar inte om den norska texten ändå inte har fel när de skriver att man även får gästa in 4 familjemedlemmar. Det gäller väl bara i SAS egna lounger, eller har man ändrat detta också nu samtidigt?pswe skrev:så tolkar jag inte norskan i meddelandet som citeras precis ovanKlicka för att utvidga...
Jag tolkar texten där de skriver om EBG/EBD + familj bara är info som SAS egna lounger.ResenärenLars skrev:Jag har också tolkat det på samma sätt, men jag undrar inte om den norska texten ändå inte har fel när de skriver att man även får gästa in 4 familjemedlemmar. Det gäller väl bara i SAS egna lounger, eller har man ändrat detta också nu samtidigt?Klicka för att utvidga...
Två av loungerna, Stavanger och Helsingfors, ligger redan på SAS hemsida och där anges att EBG/EBD har access, så jag tror nog att det är så det kommer att bli.Hundrafjortontrettiotre skrev:Jag tolkar texten där de skriver om EBG/EBD + familj bara är info som SAS egna lounger.Stycket efter säger att access till de nya 3:e partsloungerna är inkluderat i Businessbiljetter.Klicka för att utvidga...
Maxxan skrev:Hur är det med Reykjavik innan 1 oktober? Finns det någon Skyteam-lounge sedan tidigare eller är det bara att acceptera att man blir utan lounge?Klicka för att utvidga...
Alternativt tills alla billiga plusbiljetter som omvandlats till business är förbrukade!fcx skrev:Jag säger det som alla här tänker: SAS väntar med Spanien tills efter höstlovet.Klicka för att utvidga...
SAS har publicerat information om att de som bokat Plus på shorthaul kommer att placeras i business efter den 1 oktober.Rickard_O skrev:Alternativt tills alla billiga plusbiljetter som omvandlats till business är förbrukade!(Dock ska jag vara ärlig och säga att jag är osäker på om det blev så i slutändan? Vi kanske inte fått svaret än?)Klicka för att utvidga...
Rullande schema på loungekontraktet som exkluderar Höst-, påsk- och sommarlov.fcx skrev:Jag säger det som alla här tänker: SAS väntar med Spanien tills efter höstlovet.Klicka för att utvidga...