Magnus Lindskog skrev:Vi flög till Singapore i First och sedan blev de business i 787 till Bali. Sista flyget var vi dock bara så trötta av allt ätande och drickande tidigare samt att klockan var runt 3 på natten svensk tid när man sätter sig på det att man inte riktigt kunde njuta av de. De var även väldigt dåliga på att tillaga maten så sambon kunde inte äta sin hummer då den var seg som attan och min biff var väldigt well done, de hade väl tryckt på fel knappar på ugnen eller nått. Dock ingen katastrof när man som sagt ändå var så trött och mätt. Sedan blev de business på vägen hem då jag var sugen på att testa hur de var i jämförelse.Precis man kan hitta bra priser, vi åkte med Garuda vilket funkade bra och det kostade också runt 1300 för ekonomi. Hade nog kunnat uppgradera för hyffsad peng men gått lite ryckte om att de kört samma mat i båda klasser på sistone samt oklarheter om de serverar champagne eller ej samt att jag hade lite strul med kortet när resan bokades (tog 3 månader innan pengarna drogs) så vi struntade i de.Klicka för att utvidga...