P Ping Guest Apr 4, 2024 #41 Om man läser nyheterna så tycker jag inte det är så konstigt att många länder höjt på säkerhetsläget.
Om man läser nyheterna så tycker jag inte det är så konstigt att många länder höjt på säkerhetsläget.
M mr-basic New member Apr 4, 2024 #42 Ping skrev:Om man läser nyheterna så tycker jag inte det är så konstigt att många länder höjt på säkerhetsläget.Klicka för att utvidga... Click to expand... Och kommer sannolikt hålla i sig tills fotbolls-EM är färdigspelat. Sedan tar väl fransmännen över under OS.
Ping skrev:Om man läser nyheterna så tycker jag inte det är så konstigt att många länder höjt på säkerhetsläget.Klicka för att utvidga... Click to expand... Och kommer sannolikt hålla i sig tills fotbolls-EM är färdigspelat. Sedan tar väl fransmännen över under OS.
L linmet New member Apr 4, 2024 #43 Sir Lemon skrev:Herregud, vilken upplevelse!Min empati!Fråga: Var det incheckade bagaget kvar airside under tiden eller fick du hämta ut det och checka in igen?Klicka för att utvidga... Click to expand... Föresten. Endast 1/4 väskor kom fram. Resten kvar i FRA. Alla checkade på min fru. Tror slump och hade inte med vår ickeincheckning att göra. Men vad vet jag.
Sir Lemon skrev:Herregud, vilken upplevelse!Min empati!Fråga: Var det incheckade bagaget kvar airside under tiden eller fick du hämta ut det och checka in igen?Klicka för att utvidga... Click to expand... Föresten. Endast 1/4 väskor kom fram. Resten kvar i FRA. Alla checkade på min fru. Tror slump och hade inte med vår ickeincheckning att göra. Men vad vet jag.