OnAir skrev:Bara en dum kontrollfråga - har kundtjänsten koll på att det handlar om poäng för att tillgodoräkna sig intjäning till högre nivå? Bara så de inte tror att det gäller förfrågningar om extrapoäng och liknande som det också pågår kampanjer kring just nu?Klicka för att utvidga...
simon_says91 skrev:tråkigt att man inte fick de här erbjudandet! Flög ju ARN-IST-HKG och tjänade 17800 baspoäng.......... Typiskt!Klicka för att utvidga...
seat56f skrev:Du kan sluta gräma dig, erbjudandet gällde bara flyg med SAS-gruppen, jag misstänker att det var Turkish du åkte med?Klicka för att utvidga...
palmen skrev:Det var dessutom bara vissa destinationer. HKG var inte en av dom i alla fall, inte heller IST om jag kommer ihåg rätt.Klicka för att utvidga...
palmen skrev:Mycket möjligt, har dålig koll på vad som stod i dealen, men de gällde som sagt bara på SAS så simon_says91 sover lugnt idagKlicka för att utvidga...
AndyL skrev:Och där kom 'triple qualifying points' in för en OT M->C mellan EWR - ARN. Min EB-profil säger numera EBG och *A Gold.Klicka för att utvidga...