bjornstrom skrev:Undrar vad rekordet är för återkvalificering räknat i dagar från Eurobonus periodens start. Med denna kampanj går det ju att göra på 24 timmar!Klicka för att utvidga...
FFS skrev:Vad får dig att tro att alla medlemmar får erbjudandet?Klicka för att utvidga...
Rotorman skrev:Tjohooo!!!Har klickat på "Gå med" knappen.Men behöver tips från er experter: sitter med EBS och 25 500 BP intjänade under min kval period som går ut sista juni.Reser till o från Norge i jobbet en gång per månad så jag antar att jag kan klara EBG bara genom det och kanske slå till med en Economy Flex på en av leggarna för att komma upp i 50 000 BP.Men har ni något annat coolare förslag? Jag utgår från GOT och skulle vilja ha tips på en bra pointbooster. Kanske en ekonomi som man kan up op:a till business? Förslag, idéer? Gärna en tripp som ordnar hela kalaset?/JohanKlicka för att utvidga...
Adam skrev:Om man alltid åker Business i tjänsten, vad är då fördelen med ett Guldkort.?Klicka för att utvidga...
Fredrik skrev:Ska du inte till USA under den här perioden? En ekonomibiljett dit ger dig de poäng du behöver. Räknar jag rätt får du i vanliga fall ungefär 11 000 poäng för att flyga GOT-ARN-ORD t.r.. Nu blir det isåfall 33 000 poäng.Klicka för att utvidga...
Alf skrev:Detta tycker jag är mycket dåligt av SAS att göra slillnad på hur EBG är intjänat. Det hade varit tevligt att nu som pensionär i samband med egen företagare fått tillgång till lounge, vilket är det jag saknar mest.Klicka för att utvidga...