maria-krantz
New member
någon som fått bekräftat om det gäller befintliga bokningar också? kom precis på att jag har en t/r inrikes bokad i januari som ger lite extra i såfall.
Nog för att jag är sliten och i desperat behov av semester, men detta har jag väl inte missuppfattat:bjornstrom skrev:Det står 15:e Mars även i mitt mail, står det verkligen 31:a Januari i ditt?Klicka för att utvidga...
bjornstrom skrev:Det står 15:e Mars även i mitt mail, står det verkligen 31:a Januari i ditt?Klicka för att utvidga...
palmen skrev:Man kan ju utgå ifrån att de som fått dessa är de som troligtvis inte når EBS eller EBG med "vanligt resmönster". För att locka dessa att köpa fler resor med SAS och komma upp till silver eller guld så har man nog fått erbjudandet skulle jag gissa på.Personer som "garanterat" kommer att nå EBG i vilket fall får nog inget erbjudande skulle jag gissa på.Klicka för att utvidga...
Dr. Miles skrev:I så fall antar jag att biljetteringsdatum de kollar än bokningsdatum.På varje biljett kan man se date of issue(biljetteringsdatum).Klicka för att utvidga...
gusten skrev:Är det fel att påstå att det är lite typiskt för ett bolag på dekis, att det går inflation i elitnivåerna i bonusprogrammet..?Klicka för att utvidga...