Trippla poäng Nordic Choice 9 Augusti 2022

lukas2

New member
Fick mail om att imorgon kör de igång en kampanj med trippla poäng igen. Dock är det bara imorgon 9/8 som den gäller.

Starta morgondagen med TRIPPLA POÄNG!

Imorgon kan du tjäna ihop tre gånger så mycket bonuspoäng än vanligt! Boka på choice.se eller i appen den 9 augusti för att få trippla bonuspoäng på alla hotellövernattningar mellan 12 augusti och 25 september 2022.

Du kan boka från kl. 00.01 till kl. 23.59 den 9 augusti.

Trippla bonuspoäng | Nordic Choice Hotels

Perfekt inför höstens bokningar. Kom ihåg Mecenat Alumni-priset //emoji.tapatalk-cdn.com/emoji6.png

Lukas2 skrev:Fick mail om att imorgon kör de igång en kampanj med trippla poäng igen. Dock är det bara imorgon 9/8 som den gäller.

Starta morgondagen med TRIPPLA POÄNG!

Imorgon kan du tjäna ihop tre gånger så mycket bonuspoäng än vanligt! Boka på choice.se eller i appen den 9 augusti för att få trippla bonuspoäng på alla hotellövernattningar mellan 12 augusti och 25 september 2022.

Du kan boka från kl. 00.01 till kl. 23.59 den 9 augusti.
Trippla bonuspoäng | Nordic Choice HotelsKlicka för att utvidga...

Snyggt har lite bokningar som ligger, får passa på att boka om! Inte fått något mail än, har alltid fått mailen från NCC tidigare.. hoppas inte man halkat ur som vissa verkar ha gjort på mail från SAS MC.

Cristoffer Cedergren skrev:Perfekt inför höstens bokningar. Kom ihåg Mecenat Alumni-prisetKlicka för att utvidga...

Funkar det? Är det bara att som vanligt boka via Mecenat-länken?

Någon som har erfarenhet om x3-bokningarna funkar med länken från Benify?

Doctor-X skrev:Snyggt har lite bokningar som ligger, får passa på att boka om! Inte fått något mail än, har alltid fått mailen från NCC tidigare.. hoppas inte man halkat ur som vissa verkar ha gjort på mail från SAS MC.Klicka för att utvidga...

Brukar också få alla mail från NCC, men har inte heller fått detta mail idag.

Undrar lite med om det går att kombinera x 3 poängerbjudandet och Alumnirabatten.

Via Mecenat så skickas du visserligen till NCs hemsida och du är inloggad. Det står dock längst ner att "....och kan inte kombineras med andra erbjudanden och rabatter."

Poängen ser man ju inte förrän utcheck så vore intressant om någon har erfarenhet.

OT

Jag har två bokningar som jag förbetalt via appen juli, för att kunna inkasera 90p/100kr. Bokningarna är flexibla och avbokningsbara, någon som har erfarenhet om pengarna kommer åter utan några konstigheter om man avbokar dessa? Eller behövs det ett samtal till kundtjänst?

Är det fler som har problem att inte bokningarna syns under mina bokningar i appen eller på webben?

mygal skrev:Är det fler som har problem att inte bokningarna syns under mina bokningar i appen eller på webben?Klicka för att utvidga...
Det brukar ta en stund innan bokningarna syns i appen, bekräftelsemailet kommer alltid med en gång!

mygal skrev:Jag bokade ca 08:00 imorse. Jag vet att det brukar vara en liten fördröjning.Klicka för att utvidga...
Min första bokning idag dök upp med en gång, den andra dök upp först under kvällen(jag bokade båda redan vid 4-5 tiden). Har varit med om att bokningarna syns I appen först dagen efter. Men har jag bara fått bekräftelsemailet så har bokningarna alltid dykt upp i appen förr eller senare.

mygal skrev:Är det fler som har problem att inte bokningarna syns under mina bokningar i appen eller på webben?Klicka för att utvidga...
Samma för mig men skönt att veta det verkar vara en viss fördröjning. Har fått bekräftelsemejlet dock

Ja, bokningarna i appen är helt fucked upp. Till och med fel datum på vissa mot i bokningsbekräftelsen.

Kan meddela att Mecenat-priset och x3 fungerat utmärkt, allt har trillat in som det ska efter senaste dagarnas vistelser.

Galet bra värde! Särskilt när man som i går på The View får en stor mättande charkbricka i restaurangen för 145 kr, dvs 20 kr efter avdragen 125 kr-kupong. Tack Stordalen!!! //emoji.tapatalk-cdn.com/emoji41.png

Någon annan som haft problem med att x3-poängen inte dykt upp?

Har två bokningar där det inte kommit några extra poäng som bokades via deras hemsida på rätt dag (bokningarna gjordes kring kl22 på kampanjdagen). Får lägga ett Mail till kundtjänst och efterfråga poängen!

Doctor-X skrev:Någon annan som haft problem med att x3-poängen inte dykt upp?Har två bokningar där det inte kommit några extra poäng som bokades via deras hemsida på rätt dag (bokningarna gjordes kring kl22 på kampanjdagen). Får lägga ett Mail till kundtjänst och efterfråga poängen!Klicka för att utvidga...
Samma här, har inte sett röken av några extra poäng.

Doctor-X skrev:Någon annan som haft problem med att x3-poängen inte dykt upp?Har två bokningar där det inte kommit några extra poäng som bokades via deras hemsida på rätt dag (bokningarna gjordes kring kl22 på kampanjdagen). Får lägga ett Mail till kundtjänst och efterfråga poängen!Klicka för att utvidga...

Kundtjänst rättade snabbt efter ett mail. Dock försvann bonuspoängen för online-bokning (20%) + Platinum (30%), så fick bli ett mail till inom 24h hade de fixat det också.

Bodde på Comfort Arlanda i måndags (också bokat under x3) samma sak igen, endast vanliga poäng. Alla tidigare kampanjer med x2/x3 har funkat utan problem. Vet inte varför ingen bokning verkar ha tagit denna gång. Däremot stor eloge till kundtjänst som är sjukt snabba och aldrig några som helst problem att få sina poäng.

Doctor-X skrev:Kundtjänst rättade snabbt efter ett mail. Dock försvann bonuspoängen för online-bokning (20%) + Platinum (30%), så fick bli ett mail till inom 24h hade de fixat det också.Bodde på Comfort Arlanda i måndags (också bokat under x3) samma sak igen, endast vanliga poäng. Alla tidigare kampanjer med x2/x3 har funkat utan problem. Vet inte varför ingen bokning verkar ha tagit denna gång. Däremot stor eloge till kundtjänst som är sjukt snabba och aldrig några som helst problem att få sina poäng.Klicka för att utvidga...

Fick bokningen (#2) ovan fixad av kundtjänst, där de lät berätta att de flesta bokningarna som gjordes på kvällen den 9:e augusti inte registrerats in i deras system förens nästa dag pga hög belastning. Så har ni bokningar som gjordes under kvällen den 9:e augusti håll koll så ni får rätt antal poäng!

Back