Nej, det kollade jag inte för jag måste resa de datumen ändå.Homer skrev:såg du några platser när du bokade då¨?(det är ju bara att göra en testbokning i CW med Avios)Klicka för att utvidga...
Nej, det kollade jag inte för jag måste resa de datumen ändå.Homer skrev:såg du några platser när du bokade då¨?(det är ju bara att göra en testbokning i CW med Avios)Klicka för att utvidga...
doc skrev:Ska du inte uppgradera till First då? Det brukar ofta vara god tillgänglighet på First awards till just Beijing.Klicka för att utvidga...
Sant! Det hade jag glömt.Magino skrev:fast man kan väl inte uppgradera två steg med avios?Klicka för att utvidga...
Tack.agehall skrev:Dr. Miles, kolla tidigigt imorgon bitti. Skulle tro att iaf ett par av C-stolarna blir awards dagen före avgång. Det är vad jag räknar med ska hända mig.Klicka för att utvidga...
Första flighten till London LHR.agehall skrev:Vilken flight tar du till LHR?Klicka för att utvidga...
agehall skrev:Dr. Miles: Min flight har fått awardstolar i CW nu, så jag ska ringa BA så fort de öppnar och uppgradera. Tyvärr har inga stolar öppnats på din flight. Det är bara WT+ och F som är öppet där.Klicka för att utvidga...
agehall skrev:Enligt gold-line så kan du gör UuA ända tills du checkar in, så det kanske är läge att inte kör OLCI denna gång och se om de öppnar säten inatt?Klicka för att utvidga...
Dr. Miles skrev:Problemet är att min flight från Arlanda avgår 07:10 imorgon så tror jag inte att jag kan ringa till Gold line så sent på natten. Eller har de öppet 24 timmar?Klicka för att utvidga...
Homer skrev:Menyn i Galleries First ändras tydligen imorgon så vi förväntar oss en detaljerad rapportering med fotonKlicka för att utvidga...
agehall skrev:Jag kan inte se att menyn ändrats. Min meny innehåller följande alternativ:Winter Parsnip SoupBarbequeed British pulled pork in a warm deli roll with ruby coleslawFeta cheese sun-blushed tomato and black olive tapenade in a ciabatta bun, with root vegetable crispsClassic caesar saladBA BurgerRoasted salmon filletOriental Hot and Sour Chicken with steamed coriander riceKlicka för att utvidga...