Petter skrev:Brukar SAS kärrorna ARN-EWR-ARN vara fulla?Klicka för att utvidga...
Petter skrev:November?Klicka för att utvidga...
tourist skrev:Ett tecken på extremanvändande av CheckMytrip?För andra gången har jag nu upptäckt att min Optiontown-uppgradering har gått igenom genom att jag sett ändringen på CheckMytrip innan SAS har skickat mail med ny biljettering.Klicka för att utvidga...
011430121 skrev:Hur lång tid innan avgång såg du detta?Klicka för att utvidga...
Välkommen till BusinessClass.se, Jojo.Jojo skrev:Hej,Jag planerar att köpa en poängresa i Eco Extra Köpenhamn-Bangkok med SAS. Använder mig av "Amex halva priset kampanjen". Min fråga är om man kan uppgradera sig via OT på en sådan biljett?Klicka för att utvidga...
Maria Krantz skrev:Tack för infon. Är ganska ny i resebranchen oxå så ursäkta för en dum fråga men om hela flighten i nollad borde det innebära att flighten är full och chansen till uppgradering väldigt liten?Klicka för att utvidga...
Ubbe skrev:Nu förstår jag inte. Hur skulle chansen att bli uppgraderad öka om det inte finns platser i högre klasser?? Förklara gärna för en noob.Klicka för att utvidga...