Ninjamasse skrev:Fick precis mailet...CPH till Washington med SAS blev business! Tjoho, första uppgraderingen jag fått igenom med OT.Klicka för att utvidga...
Ninjamasse skrev:Fick precis mailet...CPH till Washington med SAS blev business! Tjoho, första uppgraderingen jag fått igenom med OT.Klicka för att utvidga...
Jimmie skrev:Ska snart åka CPH till Washington och funderar på att försöka uppgradera via Optiontown, får jag fråga vilket pris du fick betala? Jag får upp priset 411 euro och tyckte det var i överkant.Klicka för att utvidga...
Jimmie skrev:Ska snart åka CPH till Washington och funderar på att försöka uppgradera via Optiontown, får jag fråga vilket pris du fick betala? Jag får upp priset 411 euro och tyckte det var i överkant.Klicka för att utvidga...
Tommy Palomäki skrev:Imorgon ARN-HEL med KF 20:15 avgång blev det uppgrade för 380kr och 625 poäng mer.Klicka för att utvidga...
sodaboy skrev:Nån som har ett vettigt svar?Klicka för att utvidga...
niksal skrev:Bara för att fullfölja, så fick jag meddelandet på fredag att jag flyger C ARN-EWR imorgon måndag. Av någon anledning kunde jag inte boka sittplats, men ringde SAS och kollade att mina API var i ordning och så fick jag 1A. Så kom och säg hej om ni är på samma flygKlicka för att utvidga...
Petter skrev:Hur gick det på hemresan? Uppgraderad där också?Klicka för att utvidga...
TjudöBoy skrev:Försökt uppgradera familjens resa ARN-CPH men fick följande svar;Visa bifogad bild 9707WTF, va betyder detta???Klicka för att utvidga...